Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er ikke mørkredd, har ikke vært det siden 12 års alderen eller noe. Husker at jeg syklet innom kirkegården og drakk vann midt på natten en gang og da var jeg 15 år eller noe. Jeg er heller ikke mørkredd. Har alltid likt mørket. Elsker å være ute i mørket alene, helst i skogen - så lenge at øynene virkelig får nattsyn. Må ikke ødelegge det med lommelykt! Men å tusle alene gjennom byen om kvelden er noe annet. Da føler jeg mer en reell fare for "fula gubber". Mørket i seg selv er intenst, vakkert og spennende!!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Nei, der må jeg nok skuffe deg, gitt. Men det hadde vært greit nå i kulda da, hadde sluppet polvotter. Sant det, du får gjøre det mer da skjønner du, så kommer nok hårene:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er heller ikke mørkredd. Har alltid likt mørket. Elsker å være ute i mørket alene, helst i skogen - så lenge at øynene virkelig får nattsyn. Må ikke ødelegge det med lommelykt! Men å tusle alene gjennom byen om kvelden er noe annet. Da føler jeg mer en reell fare for "fula gubber". Mørket i seg selv er intenst, vakkert og spennende!!!! Da er vi ganske like da:-) Mørket liker jeg også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sant det, du får gjøre det mer da skjønner du, så kommer nok hårene:-) Tror ikke noe på deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.