Gå til innhold

Enda ett spm, holdbarhet på likører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan spørre på vinmonoploet ja, det var lurt.

Jeg har ikke plass i kjøleskapet, så alle flasker står i ett skap, med unntak slike kremlignendes likører.

du kan gjerne oppbevare dem i fryseren om det passer bedre, det forringer dem ikke på noe vis. Om du har plass da selvsagt ;)

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

du kan gjerne oppbevare dem i fryseren om det passer bedre, det forringer dem ikke på noe vis. Om du har plass da selvsagt ;)

Har ikke plass der heller jeg.

Jeg må snart få fingeren ut og ryddet i frysen. Jeg ønsker meg en fryser til, men det har blitt nedprioritert nå.

Jeg har i grunnen stort kjøleskap også, men allikevel fyller jeg det alltid opp *flau*

Tør ikke tenke på hvordan det blir nåe jeg får kjølerom ;o)

Men kan jeg oppbevare flaskene i ett kaldt rom? Soverommene i kjelleren er kjølige.

Skrevet

Hvor fort da? Har en Baileys fra før jul stående

Vet ikke. Du får lukte og smake. Her i huset blir den ikke gammel:-)

Skrevet

Jeg har en kompis som bodde her før, han passet på at slikt ikke ble gammelt her.

Men nå er han flyttet, så nå er det dårlige tider. ;o)

Det samme gjelder her i huset også, men det er jeg og gubben som står for det:-)

Skrevet

Vet ikke. Du får lukte og smake. Her i huset blir den ikke gammel:-)

Shall do. Vi drakk mye Baileys i jula, men den ble jaggu meg ikke tom :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...