Gå til innhold

Hvor er blitt av ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanksje ShitDiddelyDo og Prozak er en og samme person? Er faktisk slik iblant. Siden de forsvinner omtrent samtidig?

Hehehe... nei, det er de definitivt ikke :)

Skrevet

SDD er i Thailand. Prosak lurer jeg også på hvor det har blitt av.

Gjest Bekymret for han
Skrevet

Har det gått såpass lang tid at vi bør gå til politiet og få sendt ut en etterlysning?

Skrevet

Har det gått såpass lang tid at vi bør gå til politiet og få sendt ut en etterlysning?

Mulig...

Skrevet

Prozak får forhåpentligvis adekvat medisinsk og psykiatrisk behandling for sine defekter.

Skrevet

Slapp av, prozak er der ute et sted, men kan godt si til han at dere savner han :-)

Gjest Bekymret for han
Skrevet

Slapp av, prozak er der ute et sted, men kan godt si til han at dere savner han :-)

Ja, kjenner du han? Er alt vel med han? Kan du hilse og si at vi tenker på han. Og gi han en klem!

hidi, the scorpion
Skrevet

SDD er i Thailand ja, men det er vel snart tid for hjemkomst.

Prozak takket for seg før jul en gang og siden har ingen sett ham her inne i alle fall.

Han fikk kjeft av webmaster, og noe han skrev ble slettet. Etter det har han faktisk ikke vært her...

Håper ham kommer tilbake, for han hadde mye kunnskap.

Skrevet

Ja, kjenner du han? Er alt vel med han? Kan du hilse og si at vi tenker på han. Og gi han en klem!

Ja, kjenner han. Er en stund siden jeg har snakket med han, men ser han på msn innimellom.

Skal hilse :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, kjenner han. Er en stund siden jeg har snakket med han, men ser han på msn innimellom.

Hvis du hilser fra "Bekymret for han", så vet nok Prozak straks hvem som savner han :P

Dette er bare et av utallige tilfeller der jeg ikke skjønner hvorfor noen velger anonymt nick.

Skrevet

Hvis du hilser fra "Bekymret for han", så vet nok Prozak straks hvem som savner han :P

Dette er bare et av utallige tilfeller der jeg ikke skjønner hvorfor noen velger anonymt nick.

Hehehehe, ja, skal si akkurat det til han :-P

Helt klart lettere å hilse fra et mer "kjent / vanlig" nick...

Skrevet

Hils han fra morsan! :-) Måtte han snart beære oss med sitt nærvær:-)

Skrevet

Så først nå at det kan se ut som om jeg i innlegget nedenfor "står fram" som den som skrev under bekymret-nicket, men det var ikke meg;-)

Skrevet

Hils han fra morsan! :-) Måtte han snart beære oss med sitt nærvær:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...