Line Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kanksje ShitDiddelyDo og Prozak er en og samme person? Er faktisk slik iblant. Siden de forsvinner omtrent samtidig? Hehehe... nei, det er de definitivt ikke 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 SDD er i Thailand. Prosak lurer jeg også på hvor det har blitt av. 0 Siter
Gjest Bekymret for han Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 SDD er i Thailand. Prosak lurer jeg også på hvor det har blitt av. Har det gått såpass lang tid at vi bør gå til politiet og få sendt ut en etterlysning? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har det gått såpass lang tid at vi bør gå til politiet og få sendt ut en etterlysning? Mulig... 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 SDD er i Thailand. Prosak lurer jeg også på hvor det har blitt av. Prozak får forhåpentligvis adekvat medisinsk og psykiatrisk behandling for sine defekter. 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har det gått såpass lang tid at vi bør gå til politiet og få sendt ut en etterlysning? Slapp av, prozak er der ute et sted, men kan godt si til han at dere savner han :-) 0 Siter
Gjest Bekymret for han Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Slapp av, prozak er der ute et sted, men kan godt si til han at dere savner han :-) Ja, kjenner du han? Er alt vel med han? Kan du hilse og si at vi tenker på han. Og gi han en klem! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 SDD er i Thailand ja, men det er vel snart tid for hjemkomst. Prozak takket for seg før jul en gang og siden har ingen sett ham her inne i alle fall. Han fikk kjeft av webmaster, og noe han skrev ble slettet. Etter det har han faktisk ikke vært her... Håper ham kommer tilbake, for han hadde mye kunnskap. 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja, kjenner du han? Er alt vel med han? Kan du hilse og si at vi tenker på han. Og gi han en klem! Ja, kjenner han. Er en stund siden jeg har snakket med han, men ser han på msn innimellom. Skal hilse :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja, kjenner han. Er en stund siden jeg har snakket med han, men ser han på msn innimellom. Skal hilse :-) Hvis du hilser fra "Bekymret for han", så vet nok Prozak straks hvem som savner han Dette er bare et av utallige tilfeller der jeg ikke skjønner hvorfor noen velger anonymt nick. 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvis du hilser fra "Bekymret for han", så vet nok Prozak straks hvem som savner han Dette er bare et av utallige tilfeller der jeg ikke skjønner hvorfor noen velger anonymt nick. Hehehehe, ja, skal si akkurat det til han :-P Helt klart lettere å hilse fra et mer "kjent / vanlig" nick... 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehehehe, ja, skal si akkurat det til han :-P Helt klart lettere å hilse fra et mer "kjent / vanlig" nick... Hils han fra morsan! :-) Måtte han snart beære oss med sitt nærvær:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehehehe, ja, skal si akkurat det til han :-P Helt klart lettere å hilse fra et mer "kjent / vanlig" nick... Så først nå at det kan se ut som om jeg i innlegget nedenfor "står fram" som den som skrev under bekymret-nicket, men det var ikke meg;-) 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hils han fra morsan! :-) Måtte han snart beære oss med sitt nærvær:-) Skal hilse :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.