Gå til innhold

Hvite streker på støvlettene mine - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Marinka
Skrevet

Jeg kjøpte et par svarte støvletter på Bianco før jul. De er vel i skinn tror jeg? Har vært flink til å spraye med impregneringsspray, men nå er det kommet vannrette, hvite streker på materialet nesten nede ved sålen. Det ser virkelig ikke bra ut!

Når jeg tørker over med et papir forsvinner det, men kommer tilbake etter ti minutter. Er det en smart måte jeg kan bli kvitt disse på? Støvlettene var ganske dyre, så jeg vil nødig slutte å bruke dem. Blitt yndlingsstøvlettene mine nå ;)

Skrevet

Det er nok salt og mineraler fra snøen, hvis det ikke setter flekker ville jeg prøvd med vann.

Skrevet

Salt. Går vekk om du rengjør og pusser dem forsiktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...