Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi avtale trimming i kveld? Ungene mine er i seng ca klokka 21. Så etter klokka 21 en gang skal jeg ha en times trening. Blir du med?

Sykkel + sit-ups + andre styrkeøvelser + sykkel. OK?

Litt selvskryt må til innimellom...

Har sykla 5 km , ganske intenst, ble i hvert fall både svett og andpusten. Ikke så mye, men en begynnelse.

Etterpå ganske heftig fotballkamp (les: pingpongballkamp) med dyra her, jeg mot dem.

Til slutt...forbrente en god del kalorier på å irritere meg over Jenny Jensen. Men enda mer på å le på meg hostekule av Senkveldkonkurransen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Har sykla 5 km , ganske intenst, ble i hvert fall både svett og andpusten. Ikke så mye, men en begynnelse.

Etterpå ganske heftig fotballkamp (les: pingpongballkamp) med dyra her, jeg mot dem.

Til slutt...forbrente en god del kalorier på å irritere meg over Jenny Jensen. Men enda mer på å le på meg hostekule av Senkveldkonkurransen :-))

Senkveldkonkurransen var helt konge. Jeg lo veldig jeg også:-)! Morsomste som de har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Jeg har blitt sittende i sofaen, jeg....:-(

Men jeg var ute og lekte med ungene i snøen i halvannen time i kveld - og det var moro. Opp og ned akebakken ørten ganger - det ble i alle fall litt bevegelse av det.

Men kanskje jeg skulle tatt meg en kveldstur på sykkelen... Når du gjorde det, burde jo jeg også gjøre det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkveldkonkurransen var helt konge. Jeg lo veldig jeg også:-)! Morsomste som de har gjort!

Helt enig, dritgøy, lo så tårene trillet :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! Jeg har blitt sittende i sofaen, jeg....:-(

Men jeg var ute og lekte med ungene i snøen i halvannen time i kveld - og det var moro. Opp og ned akebakken ørten ganger - det ble i alle fall litt bevegelse av det.

Men kanskje jeg skulle tatt meg en kveldstur på sykkelen... Når du gjorde det, burde jo jeg også gjøre det!!!!

Man bruker masse energi på å leke ute i snøen.

Snø skal lekes med, ikke være et irritasjonsmoment...(hehe, se hvem som sier det, jeg som haater snømåking...)

Jeg synes snøen kan ramle ned der det ikke er til ergelse for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bruker masse energi på å leke ute i snøen.

Snø skal lekes med, ikke være et irritasjonsmoment...(hehe, se hvem som sier det, jeg som haater snømåking...)

Jeg synes snøen kan ramle ned der det ikke er til ergelse for folk.

Må bare si at jeg fikk meg en treningsøkt i går kveld - fordi du hadde vært flink, så måtte jo jeg være det og!!!

Syklet 5 km rolig, 20 minutter styrke, 5 km sykling med litt mer motstand, men likevel rolig, så 15 min styrke. Deilig!

takk for hjelpen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg fikk meg en treningsøkt i går kveld - fordi du hadde vært flink, så måtte jo jeg være det og!!!

Syklet 5 km rolig, 20 minutter styrke, 5 km sykling med litt mer motstand, men likevel rolig, så 15 min styrke. Deilig!

takk for hjelpen!!!!

Det er vel heller du som skal ha takk for hjelpa :-))

Vi får se om det blir noe sykling i dag, kanskje under GP (synes det er et drittprogram, men er nødt til å se det allikevel ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...