candyqueen_83 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Glemte å veie meg i dag jeg. Gått dårlig denne uka også, så jeg får vente til neste fredag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Skal vi avtale trimming i kveld? Ungene mine er i seng ca klokka 21. Så etter klokka 21 en gang skal jeg ha en times trening. Blir du med? Sykkel + sit-ups + andre styrkeøvelser + sykkel. OK? Litt selvskryt må til innimellom... Har sykla 5 km , ganske intenst, ble i hvert fall både svett og andpusten. Ikke så mye, men en begynnelse. Etterpå ganske heftig fotballkamp (les: pingpongballkamp) med dyra her, jeg mot dem. Til slutt...forbrente en god del kalorier på å irritere meg over Jenny Jensen. Men enda mer på å le på meg hostekule av Senkveldkonkurransen :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Litt selvskryt må til innimellom... Har sykla 5 km , ganske intenst, ble i hvert fall både svett og andpusten. Ikke så mye, men en begynnelse. Etterpå ganske heftig fotballkamp (les: pingpongballkamp) med dyra her, jeg mot dem. Til slutt...forbrente en god del kalorier på å irritere meg over Jenny Jensen. Men enda mer på å le på meg hostekule av Senkveldkonkurransen :-)) Senkveldkonkurransen var helt konge. Jeg lo veldig jeg også:-)! Morsomste som de har gjort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Litt selvskryt må til innimellom... Har sykla 5 km , ganske intenst, ble i hvert fall både svett og andpusten. Ikke så mye, men en begynnelse. Etterpå ganske heftig fotballkamp (les: pingpongballkamp) med dyra her, jeg mot dem. Til slutt...forbrente en god del kalorier på å irritere meg over Jenny Jensen. Men enda mer på å le på meg hostekule av Senkveldkonkurransen :-)) Så bra!!! Jeg har blitt sittende i sofaen, jeg....:-( Men jeg var ute og lekte med ungene i snøen i halvannen time i kveld - og det var moro. Opp og ned akebakken ørten ganger - det ble i alle fall litt bevegelse av det. Men kanskje jeg skulle tatt meg en kveldstur på sykkelen... Når du gjorde det, burde jo jeg også gjøre det!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Senkveldkonkurransen var helt konge. Jeg lo veldig jeg også:-)! Morsomste som de har gjort! Helt enig, dritgøy, lo så tårene trillet :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Så bra!!! Jeg har blitt sittende i sofaen, jeg....:-( Men jeg var ute og lekte med ungene i snøen i halvannen time i kveld - og det var moro. Opp og ned akebakken ørten ganger - det ble i alle fall litt bevegelse av det. Men kanskje jeg skulle tatt meg en kveldstur på sykkelen... Når du gjorde det, burde jo jeg også gjøre det!!!! Man bruker masse energi på å leke ute i snøen. Snø skal lekes med, ikke være et irritasjonsmoment...(hehe, se hvem som sier det, jeg som haater snømåking...) Jeg synes snøen kan ramle ned der det ikke er til ergelse for folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Man bruker masse energi på å leke ute i snøen. Snø skal lekes med, ikke være et irritasjonsmoment...(hehe, se hvem som sier det, jeg som haater snømåking...) Jeg synes snøen kan ramle ned der det ikke er til ergelse for folk. Må bare si at jeg fikk meg en treningsøkt i går kveld - fordi du hadde vært flink, så måtte jo jeg være det og!!! Syklet 5 km rolig, 20 minutter styrke, 5 km sykling med litt mer motstand, men likevel rolig, så 15 min styrke. Deilig! takk for hjelpen!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Må bare si at jeg fikk meg en treningsøkt i går kveld - fordi du hadde vært flink, så måtte jo jeg være det og!!! Syklet 5 km rolig, 20 minutter styrke, 5 km sykling med litt mer motstand, men likevel rolig, så 15 min styrke. Deilig! takk for hjelpen!!!! Det er vel heller du som skal ha takk for hjelpa :-)) Vi får se om det blir noe sykling i dag, kanskje under GP (synes det er et drittprogram, men er nødt til å se det allikevel ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.