Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI hadde takstmann her i dag - og barnebarnet mitt var her - hun er jo straks år - og VELDIG pratsom. Så da hun hadde prata en stund og kalte meg mormor -så takstmannen forskrekket på meg - "er du mormora hennes? det må jeg si var en ung mormor!"

hehe

artig det - da, men om jeg hadde vært 16 og datteren var 16 - så kunne jeg jammen hatt et barnebarn på 13 år jeg!

Det har jeg heldigvis ikke -vi var begge ca 20.

*dæven* :)

Gjest Shira12
Skrevet

Artig :o)

Da mamma og lillesøstera mi skulle flytte, passet de guttungen min en liten periode.

Etter de var vel på plass, så lurte klassekameratene til søstera mi på hvorfor de aldri så broren hennes lengre.

Og en gang var vi på badestranda, jeg badet og herjet på, mamma trillet vogn. Så ville guttungen ha mat, og hun ropte på meg. Jeg slengte frem puppen og ammet, og da hørte jeg mumling flere plasser, oj er det hennes unge ;o)

Da jeg var liten, var mormor forholdvis ung, og hun strålte når alle trodde jeg var hennes barn :o)

Skrevet

Ved to tilfeller når jeg og venninna mi har vært noe sted sammen med minstemor, har noen trodd at venninna mi var bestemoren.

Ikke så veldig gøy for henne.

Gjest Flystripa
Skrevet

Artig! :) Han var nok helt overbevist om at du var mora!

Jeg stusser motsatt noen ganger, når vi er på foreldremøter i skole og barnehage ;o)

Foreldre til 1.klassinger er fra 25-62 år!

hare1365380455
Skrevet

Hun er straks 5 år - skulle det stå...

Det var nok kjekt å høre! :D

Har dere funnet nytt hus?

Skrevet

Hehe... Den har moren min også fått noen ganger. Problemet her er bare at hun ikke er mormor. Men folk det er lenge siden hun har møtt har noen ganger trodd det har vært mitt barn hun har drasset rundt på når de har møtt henne.

Skrevet

Det var nok kjekt å høre! :D

Har dere funnet nytt hus?

Ja - har helt vondt i magen - vi har lagt inn bud - jeg skal ikke drive med dette så mye, kjenner jeg på nervene! hehe

hare1365380455
Skrevet

Ja - har helt vondt i magen - vi har lagt inn bud - jeg skal ikke drive med dette så mye, kjenner jeg på nervene! hehe

Så spennende! Si hvordan det går.....

Skrevet

Så spennende! Si hvordan det går.....

Det gikk...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...