Gå til innhold

Å oute seg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg påpeker det ikke hvis noen outer seg selv hvis spørsmålet har vært sensitivt.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• Glimtipper

4

• Mista nikket

2

• Bassisten

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Heh, jeg tror han gjorde det med vilje. Så vidt jeg husker ut i fra hva han sa til meg om det en eller annen gang :)

Duh, har du lagt igjen en voksipose her?

Y mener den er din?

Skrevet

Jeg mener at det ikke skal nevnes. Nevnes det er det jo enda flere som vil legge merke til det.

Men det er svært fristende å nevne det også, hehe.

Jeg har ofte lurt på hva som farer rundt i hode på disse når de trykker send og brått husker på at de har glemt å skifte nick. Jeg antar at de trykker vilt på musa på snappe opp innlegget i "lufta"..hehe...fæl følelse...

"Jeg har ofte lurt på hva som farer rundt i hode på disse når de trykker send og brått husker på at de har glemt å skifte nick."

Det er mye som farer rundt i hodet da ja! Det har skjedd et par ganger med meg, og jeg kjenner hvordan jeg helt plutselig blir varm og kald om hverandre, og tankene fyker som trommestikker inni hue,

"Jeg antar at de trykker vilt på musa på snappe opp innlegget i "lufta"..hehe...fæl følelse... "

hehe ikke så rart det dah...det _kunne_ jo hende det kunne funke. ;-P

Det er en jævlig følelse, siden en har vært så påpasselig med å skifte nick, og så plutselig så har man skrevet et bra svar og skal sende, blir litt ivrig og glemmer å sjekke at en skifta nick igjen, og BOOM - der outa en seg selv.

Det er skikkelig kjipt, og det beste er å la det forbigå i stillhet ja. Evt. sende webbis en mail og håpe på å få det slettet.

Skrevet

"Jeg har ofte lurt på hva som farer rundt i hode på disse når de trykker send og brått husker på at de har glemt å skifte nick."

Det er mye som farer rundt i hodet da ja! Det har skjedd et par ganger med meg, og jeg kjenner hvordan jeg helt plutselig blir varm og kald om hverandre, og tankene fyker som trommestikker inni hue,

"Jeg antar at de trykker vilt på musa på snappe opp innlegget i "lufta"..hehe...fæl følelse... "

Det er en jævlig følelse, siden en har vært så påpasselig med å skifte nick, og så plutselig så har man skrevet et bra svar og skal sende, blir litt ivrig og glemmer å sjekke at en skifta nick igjen, og BOOM - der outa en seg selv.

Det er skikkelig kjipt, og det beste er å la det forbigå i stillhet ja. Evt. sende webbis en mail og håpe på å få det slettet.

Jeg har funnet ut at det beste er å skrive nicket før en skriver innlegget

Skrevet

Jeg påpeker det aldri.

Men jeg har en problemstilling til, der jeg av og til lurer på om jeg skal si noe, og det er når jeg kjenner igjen hvem som er det anonyme nicket, uten at vedkommende har kommet til å bruke sitt vanlige.

Av og til lurer jeg på om jeg skal legge inn en melding av typen "du er ikke så veldig anonym", bare for å hinte om at man kanskje bør endre litt på stil eller fakta, men er det også outing?

Jeg har kjent igjen et par som ved flere anledninger under bestemte tema bruker anonymt nick, men jeg har ikke sagt noe med unntak av en gang eller sånn.

Skrevet

Da er de noen forbanna drittsekker som kan brenne i helvete.

Skrevet

Forresten så husker jeg at SDD skrev et anonymt innlegg en gang. Det sto jo SDD tilslutt i innlegget, men var underskrevet som "hilsen ukjent" eller noe.....Husker at jeg humret og lo i lang tid etterpå. SDD har kommentert det flere ganger selv i ettertid, hehe.

Men hva han skrev om husker jeg ikke lenger, dette er mange år siden. Tror ikke at han har som vane å skrive anonymt heller.

Hehe, jeg husker godt det anonym i dag, SDD-innlegget. Vi lo godt av det, selv om stakkaren prøvde å innbille oss at han gjorde det med vilje. Med vilje, du liksom. Haha! ;-)

Skrevet

Jeg synes folk bør holde seg for god til å kommentere det når noen outer seg.

Skrevet

Jeg blåser faktisk litt i om noen dolere gjenkjenner når jeg skriver under annet nick også.

Men om man velger å skrive under samme nick og er her like mye som jeg og over så lang tid så vil man få opp utrolig mye informasjon om den personen. Også om man skriver om enkelte harmløse ting.

Så greit å skrive med forskjellig nick.

Skrevet

Duh, har du lagt igjen en voksipose her?

Y mener den er din?

Hm... Kanskje, jeg skal sjekke om jeg har min. Må bare vente til i morgen, for må se i eksens leilighet.

Gjest Persille
Skrevet

Hm... Kanskje, jeg skal sjekke om jeg har min. Må bare vente til i morgen, for må se i eksens leilighet.

Ok :)

Skrevet

Hehe, du har en svært bra beskrivelse av følelsene:-)

Jeg har kun brukt nicket mitt her inne, bortsett fra to til tre innlegg i starten jeg var her 1998,hvor jeg ikke hadde skaffet meg noe nick ennå.

Har aldri skrevet anonymt.

Første innlegget er sikkert lett å holde styr på, men når man begynner å svare andre i tråden er det svært fort gjort å bomme, hehe.

Skrevet

Hehe, jeg husker godt det anonym i dag, SDD-innlegget. Vi lo godt av det, selv om stakkaren prøvde å innbille oss at han gjorde det med vilje. Med vilje, du liksom. Haha! ;-)

Hehe, jeg tror heller ikke at det var med vilje, fordi emnet var litt for peronslig til det, uten at jeg husker hva det gjaldt lenger.

Han har sikkert lært av historien i alle fall:-)

Skrevet

Da er de noen forbanna drittsekker som kan brenne i helvete.

Helt klart! En synd på linje m,ed dem begått av Saddam!

Mer er det ikke å si om den saken, nei...

Skrevet

Ok :)

Har sjekket og jeg har min voksipose, men det er mulig vi skulle hatt to (sååå mye rot når man deler opp et hjem :P). Men ha den nå bare der eller kast den eller gi den bort eller hva du vil, for jeg bruker aldri voksipose uansett :)

Gjest Persille
Skrevet

Har sjekket og jeg har min voksipose, men det er mulig vi skulle hatt to (sååå mye rot når man deler opp et hjem :P). Men ha den nå bare der eller kast den eller gi den bort eller hva du vil, for jeg bruker aldri voksipose uansett :)

Heh, ok - da beholder vi den i reserve :)

Skrevet

Heh, ok - da beholder vi den i reserve :)

Alltid greit å ha :)

Squishy'en min nekter å sove i vogna, faktisk nekter han å -sitte- i vogna i det hele tatt for tiden, så voksipose er det siste jeg trenger ;)

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med å være anonym på et allerede anonymt forum!

Anyone?

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med å være anonym på et allerede anonymt forum!

Anyone?

det er flere som kjenner hverandre her inne

Skrevet

det er flere som kjenner hverandre her inne

OK, visste jeg ikke. Jeg er ny her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...