nedtelling Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hyggelig det,, men jeg er i London og skal hjem idag.. ser ut for at jeg kan forvente meg det totale kaos igjen. Det snodde masse i gaar og da var skoler stengt her, og paa min mann sin jobb saa motte bare 1/3 .. bare vi kommer oss til Norge innen morgen formiddag.. vi skal i et 40 aars lag som det ville vaere synd aa miste.... Snor det paa Ostlandet ogsaa?? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det er noen fnugg i lufta her. Har snødd masse de siste dagene Øvre Romerike her. 0 Siter
nedtelling Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Det er noen fnugg i lufta her. Har snødd masse de siste dagene Øvre Romerike her. Vi skal til nedre romerike.. HUFF,, da blir det endel snomaaking nnar vi kommer hjem..... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vi skal til nedre romerike.. HUFF,, da blir det endel snomaaking nnar vi kommer hjem..... God reise! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vi skal til nedre romerike.. HUFF,, da blir det endel snomaaking nnar vi kommer hjem..... Det har snødd ganske tett her en stund, aner ikke hvordan det er nedover.. Håper det ikke er for ille, er kjedelig å sette i gang med det når man først er kommet hjem. God tur iallfall 0 Siter
GoodTimes Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det har snodd som soren her (Oslo). 0 Siter
nedtelling Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Det har snødd ganske tett her en stund, aner ikke hvordan det er nedover.. Håper det ikke er for ille, er kjedelig å sette i gang med det når man først er kommet hjem. God tur iallfall joda.. vi skal jo sikkert faa maakt endel.. godt aa faa svingt kroppen litt etter aa ha sittet paa flyet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det har snodd som soren her (Oslo). HAHA:-)))) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det har snodd som soren her (Oslo). *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.