Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har brukt Polly Blond før, men etter Amber fikk grønt hår, og mange sa at den ikke var god, har jeg kjøpt ett annet merke. Som oftes har jeg en venninne som ordner håret mitt, men hun har ikke tid. Jeg skulle ha tatt etterveksten i kveld, skal i selskap i morgen. Klarer jeg det selv? Gjør dere det selv? Jeg har langt hår, men det er bare i grunnen etterveksten jeg trenger ta. Og ikke si at jeg skal gå til frisør, ikke rekker jeg det, og ikke har jeg råd akkurat nå heller ) 0 Siter
Babette Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg synes du skal satse på grønt hår! Det er friskt og stilig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg synes du skal satse på grønt hår! Det er friskt og stilig. Forandring fryder ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det går sikkert bra! Mye enklere når andre gjør det på meg, da ligger ansvaret hos dem ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 :-O er du blond??? Jeg ser for meg deg med helt svart hår! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 :-O er du blond??? Jeg ser for meg deg med helt svart hår! :-) Jeg er blond ja. Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det. Tro meg, jeg hadde ikke kledd svart hår, jeg har helt lyse øyenbryn, og blir ikke rød, bare rosa ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er blond ja. Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det. Tro meg, jeg hadde ikke kledd svart hår, jeg har helt lyse øyenbryn, og blir ikke rød, bare rosa ;o) Hehe nå skjønner jeg ingenting. Har alltid sett for meg deg med svart hår og mørke mørke øyne og litt oliven farget hud. Helt rart hva man kan få for seg :0) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehe nå skjønner jeg ingenting. Har alltid sett for meg deg med svart hår og mørke mørke øyne og litt oliven farget hud. Helt rart hva man kan få for seg :0) Man danner seg bilde av nickene er inne. Men tror du jeg klarer og ta etterveksten selv? Jeg burde fått gjort noe med håret før jeg skal i selskap i morgen. Skal faktisk i 2 stykker rett etterhverandre, så det blir hektisk. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men ikke bruk vannstoffet i pakka.Gå på apoteket og kjøp det,enten 4% eller det som er sterkere.DEt som er i pakka er altfor svakt.Jeg har jobbet i frisørsalong. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men ikke bruk vannstoffet i pakka.Gå på apoteket og kjøp det,enten 4% eller det som er sterkere.DEt som er i pakka er altfor svakt.Jeg har jobbet i frisørsalong. Men jeg rekker ikke apoteket i dag. Skal huske på det til en senere anledning. Tror du jeg klarer å få det oppi håret selv? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Joda det klarer du selv. Er du skeptisk kan du jo bare ta akkurat i skillen din så du skjuler den verste etterveksten:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men ikke bruk vannstoffet i pakka.Gå på apoteket og kjøp det,enten 4% eller det som er sterkere.DEt som er i pakka er altfor svakt.Jeg har jobbet i frisørsalong. Hva vil det si? vannstoffet? 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Fant tråden! OK : jeg fikk gult hår jeg da, og det fiksa jeg med to zalo-vask etterpå. ;-) Men jeg har bleket håret MANGE ganger før, og det har alltid blitt fint. Så jeg ville gjort det selv jeg altså, bare holdt meg unna den Poly Blond. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er blond ja. Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det. Tro meg, jeg hadde ikke kledd svart hår, jeg har helt lyse øyenbryn, og blir ikke rød, bare rosa ;o) "Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det." Akkurat som meg det. jeg er også naturlig blond, men håret ble så stygt etter graviditeten at jeg _må_ farge det tilbake til den lyse fargen jeg trives med. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Joda det klarer du selv. Er du skeptisk kan du jo bare ta akkurat i skillen din så du skjuler den verste etterveksten:) Det kan jeg gjøre, er den som er det viktigste akkurat nå. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehe nå skjønner jeg ingenting. Har alltid sett for meg deg med svart hår og mørke mørke øyne og litt oliven farget hud. Helt rart hva man kan få for seg :0) hehe du ser henne ikke for deg som hu berta på P3 da, hun som heter Mina? :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 "Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det." Akkurat som meg det. jeg er også naturlig blond, men håret ble så stygt etter graviditeten at jeg _må_ farge det tilbake til den lyse fargen jeg trives med. :-) Jeg vet om mange som har opplevd det samme. Så jeg bkleker det også til den fargen jeg liker. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 hehe du ser henne ikke for deg som hu berta på P3 da, hun som heter Mina? :-) Jo!! Vet du det er faktisk sånn jeg innbiller meg at Shira ser ut Hvordan klarte du gjette deg til det? 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men jeg rekker ikke apoteket i dag. Skal huske på det til en senere anledning. Tror du jeg klarer å få det oppi håret selv? Er det ettervekst du skal ta?Du burde fått noen til å pensle det på for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.