Gå til innhold

Hårbleking

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har brukt Polly Blond før, men etter Amber fikk grønt hår, og mange sa at den ikke var god, har jeg kjøpt ett annet merke.

Som oftes har jeg en venninne som ordner håret mitt, men hun har ikke tid. Jeg skulle ha tatt etterveksten i kveld, skal i selskap i morgen.

Klarer jeg det selv?

Gjør dere det selv?

Jeg har langt hår, men det er bare i grunnen etterveksten jeg trenger ta.

Og ikke si at jeg skal gå til frisør, ikke rekker jeg det, og ikke har jeg råd akkurat nå heller :o)

Skrevet

Jeg synes du skal satse på grønt hår! Det er friskt og stilig.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes du skal satse på grønt hår! Det er friskt og stilig.

Forandring fryder ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Det går sikkert bra!

Mye enklere når andre gjør det på meg, da ligger ansvaret hos dem ;o)

Skrevet

:-O er du blond??? Jeg ser for meg deg med helt svart hår! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

:-O er du blond??? Jeg ser for meg deg med helt svart hår! :-)

Jeg er blond ja. Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det.

Tro meg, jeg hadde ikke kledd svart hår, jeg har helt lyse øyenbryn, og blir ikke rød, bare rosa ;o)

Skrevet

Jeg er blond ja. Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det.

Tro meg, jeg hadde ikke kledd svart hår, jeg har helt lyse øyenbryn, og blir ikke rød, bare rosa ;o)

Hehe nå skjønner jeg ingenting. Har alltid sett for meg deg med svart hår og mørke mørke øyne og litt oliven farget hud. Helt rart hva man kan få for seg :0)

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe nå skjønner jeg ingenting. Har alltid sett for meg deg med svart hår og mørke mørke øyne og litt oliven farget hud. Helt rart hva man kan få for seg :0)

Man danner seg bilde av nickene er inne.

Men tror du jeg klarer og ta etterveksten selv?

Jeg burde fått gjort noe med håret før jeg skal i selskap i morgen. Skal faktisk i 2 stykker rett etterhverandre, så det blir hektisk.

Gjest nicole40
Skrevet

Men ikke bruk vannstoffet i pakka.Gå på apoteket og kjøp det,enten 4% eller det som er sterkere.DEt som er i pakka er altfor svakt.Jeg har jobbet i frisørsalong.

Gjest Shira12
Skrevet

Men ikke bruk vannstoffet i pakka.Gå på apoteket og kjøp det,enten 4% eller det som er sterkere.DEt som er i pakka er altfor svakt.Jeg har jobbet i frisørsalong.

Men jeg rekker ikke apoteket i dag.

Skal huske på det til en senere anledning.

Tror du jeg klarer å få det oppi håret selv?

Skrevet

Joda det klarer du selv. Er du skeptisk kan du jo bare ta akkurat i skillen din så du skjuler den verste etterveksten:)

Skrevet

Hva vil det si? vannstoffet?

Skrevet

Fant tråden!

OK : jeg fikk gult hår jeg da, og det fiksa jeg med to zalo-vask etterpå. ;-)

Men jeg har bleket håret MANGE ganger før, og det har alltid blitt fint.

Så jeg ville gjort det selv jeg altså, bare holdt meg unna den Poly Blond. :-)

Skrevet

"Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det."

Akkurat som meg det. jeg er også naturlig blond, men håret ble så stygt etter graviditeten at jeg _må_ farge det tilbake til den lyse fargen jeg trives med. :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Joda det klarer du selv. Er du skeptisk kan du jo bare ta akkurat i skillen din så du skjuler den verste etterveksten:)

Det kan jeg gjøre, er den som er det viktigste akkurat nå.

Skrevet

hehe du ser henne ikke for deg som hu berta på P3 da, hun som heter Mina?

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

"Før var jeg helt naturlig blond, men etter guttungen ble født ble det mer kommunefarget, så da piffer jeg det opp med å lysne det."

Akkurat som meg det. jeg er også naturlig blond, men håret ble så stygt etter graviditeten at jeg _må_ farge det tilbake til den lyse fargen jeg trives med. :-)

Jeg vet om mange som har opplevd det samme.

Så jeg bkleker det også til den fargen jeg liker.

Skrevet

hehe du ser henne ikke for deg som hu berta på P3 da, hun som heter Mina?

:-)

Jo!! Vet du det er faktisk sånn jeg innbiller meg at Shira ser ut :) Hvordan klarte du gjette deg til det? :)

Gjest nicole40
Skrevet

Men jeg rekker ikke apoteket i dag.

Skal huske på det til en senere anledning.

Tror du jeg klarer å få det oppi håret selv?

Er det ettervekst du skal ta?Du burde fått noen til å pensle det på for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...