Gå til innhold

Hårbleking

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Fant tråden!

OK : jeg fikk gult hår jeg da, og det fiksa jeg med to zalo-vask etterpå. ;-)

Men jeg har bleket håret MANGE ganger før, og det har alltid blitt fint.

Så jeg ville gjort det selv jeg altså, bare holdt meg unna den Poly Blond. :-)

Gult var det ja, sorry, hukommelsen er ikke helt på topp ;o)

Jeg holder meg unna poly blond etter den tråden om håret ditt ;o)

Jeg har zalo her, sånn just in case.

Da satser jeg på at jeg får det til selv *tusler ut på badet*

Gjest Shira12
Skrevet

Er det ettervekst du skal ta?Du burde fått noen til å pensle det på for deg.

Jeg får smiske med sambo, så kan han pensle for meg.

Skrevet

Jo!! Vet du det er faktisk sånn jeg innbiller meg at Shira ser ut :) Hvordan klarte du gjette deg til det? :)

Vel, jeg leste beskrivelsen din av sånn du trodde Shira12 så ut, og den som poppet fram i hodet mitt var nettopp Mina. :-)

Når kommer hun tilbake på P3 forresten? Svært så lenge hun måtte ordne med tv-saker. På tide hun kommer og blir med Jonas igjen og lager friskt show syns jeg. :-)

Gjest nicole40
Skrevet

Hva vil det si? vannstoffet?

Det er det som avgjør hvor sterk blekingen blir.DEt er veldig viktig at vannstoffet er sterkt nok.Dette er individuelt fra hårtype til hårtype.

Har du for svakt vannstoff vil blekingen bli dårlig. Når jeg skal bleke selv kjøper jeg alltid vannstoff på apoteket. Men her og nå husker jeg ikke hvor sterke de enkelte er.Vet bare at det finnes et på 4%.

Skrevet

Vel, jeg leste beskrivelsen din av sånn du trodde Shira12 så ut, og den som poppet fram i hodet mitt var nettopp Mina. :-)

Når kommer hun tilbake på P3 forresten? Svært så lenge hun måtte ordne med tv-saker. På tide hun kommer og blir med Jonas igjen og lager friskt show syns jeg. :-)

Ingen aning men håper det er snart. Har skikkelig sansen for henne, hun er tøff!

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg får smiske med sambo, så kan han pensle for meg.

Ja han klarer det nok.Men be han å bruke lite om gangen.Slik at det rekker til alt.IKke all verden i de pakkene en kjøper.

Skrevet

Det er det som avgjør hvor sterk blekingen blir.DEt er veldig viktig at vannstoffet er sterkt nok.Dette er individuelt fra hårtype til hårtype.

Har du for svakt vannstoff vil blekingen bli dårlig. Når jeg skal bleke selv kjøper jeg alltid vannstoff på apoteket. Men her og nå husker jeg ikke hvor sterke de enkelte er.Vet bare at det finnes et på 4%.

Ok takk for tipset! :) Jeg striper håret med farge (ikke bleking) men kjekt å vite dersom jeg noen gang skal bleke det :)

Gjest nicole40
Skrevet

Ok takk for tipset! :) Jeg striper håret med farge (ikke bleking) men kjekt å vite dersom jeg noen gang skal bleke det :)

Oh yes :o)

Skrevet

Ingen aning men håper det er snart. Har skikkelig sansen for henne, hun er tøff!

Ja, hun er det! :-D

Skrevet

synes det å bleke og farge hår og få det til å bli bra selv er utrolig vanskelig.

men har man ikke penger elleri kke tid til å gå til frisøren får man bare gjøre sitt beste og håpe på det beste

Gjest Shira12
Skrevet

synes det å bleke og farge hår og få det til å bli bra selv er utrolig vanskelig.

men har man ikke penger elleri kke tid til å gå til frisøren får man bare gjøre sitt beste og håpe på det beste

Jeg er ferdig nå, og det ble helt greitt.

Jeg har vært så misfornøyd mange ganger hos frisør, så jeg gjør det ofte hjemme. Men som oftes gjør noen andre det for meg.

Skrevet

Jeg er ferdig nå, og det ble helt greitt.

Jeg har vært så misfornøyd mange ganger hos frisør, så jeg gjør det ofte hjemme. Men som oftes gjør noen andre det for meg.

jeg bleket det før jul. Det tok noen pakker med toning før det ble bra.

Var hos frisøren her om dagen og hun sa jeg hadde fått til fin og jevn blondfarge til min overaskelse.

blitt like misfornøyd hos frisør noenganger

Skrevet

Bland bare litt da og så tar du etterveksten i skillet og foran. Jeg hadde ikke klart å ta hele håret sjøl men tar det gjerne på andre.

Er det ingen som har tid å gjøre det i morgen da? Eller samboer'n, jeg har god erfaring med gutter og bleiking av mitt hår.

Skrevet

Men ikke bruk vannstoffet i pakka.Gå på apoteket og kjøp det,enten 4% eller det som er sterkere.DEt som er i pakka er altfor svakt.Jeg har jobbet i frisørsalong.

Jeg bruker den som står ultra light+ på og som bleker 7 ganger. Det pleier å gå bra det enda jeg har rødt hår.

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg bruker den som står ultra light+ på og som bleker 7 ganger. Det pleier å gå bra det enda jeg har rødt hår.

Sikkert sterkt vannstoff i den da.Jeg vet ikke.Når jeg skal bleke håret kjøper jeg hvertfall på apoteket:o)

Gjest Shira12
Skrevet

Bland bare litt da og så tar du etterveksten i skillet og foran. Jeg hadde ikke klart å ta hele håret sjøl men tar det gjerne på andre.

Er det ingen som har tid å gjøre det i morgen da? Eller samboer'n, jeg har god erfaring med gutter og bleiking av mitt hår.

Jeg tok i hele håret selv jeg, gikk ganske greitt.

Han sa seg villig, men så måtte han fikse noe, og jeg gadd ikke vente. Det blir kaos her morgen, så jeg turde ikke spørre noen ;o)

Så lengre ned i tråden at du brukte ultra ett ellere annet, hvilket merke er det?

Skrevet

Sikkert sterkt vannstoff i den da.Jeg vet ikke.Når jeg skal bleke håret kjøper jeg hvertfall på apoteket:o)

Jeg har en nabo som er frisør så som regel gjør hun det for en billig penge. Jeg gikk i salong siste gangen og da ble hun litt fornærma ;o)

Skrevet

Jeg tok i hele håret selv jeg, gikk ganske greitt.

Han sa seg villig, men så måtte han fikse noe, og jeg gadd ikke vente. Det blir kaos her morgen, så jeg turde ikke spørre noen ;o)

Så lengre ned i tråden at du brukte ultra ett ellere annet, hvilket merke er det?

Schwartzkopf. Den med som heter ultra light+ men det blir ikke helt dolly parton på meg altså.

Gjest Shira12
Skrevet

Schwartzkopf. Den med som heter ultra light+ men det blir ikke helt dolly parton på meg altså.

Helt dolly parton er ikke helt meg. Men da prøver jeg den neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...