Gå til innhold

Sier du Hallo eller Hei i tlf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier Hallo når jeg tar av røret og hei når den i andre enden har presantert seg.

Skrevet

Mamma: Lykkeboden

Selger: ingenting eller hallo etter ei stund..

Hvemsomhelst: Etternavnet mitt

Gjest Skikkogbruk
Skrevet

Man sier da: godmorgen, god ettermiddag, god kveld

Gjest Tlf ringer
Skrevet

Man sier da: godmorgen, god ettermiddag, god kveld

Gjør man det ja. Det er bra. Da setter jeg det opp i undersøkelse analysen blandt dol brukere:P

Skrevet

Jeg sier -hallo det er "pekkaline" når jeg svarer hjemme.

Når jeg ringer ut så sier jeg -Hei det er "Pekkaline".

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sier "hallo" når min private telefon ringer. På jobben sier jeg: [arbeidsplassens navn], det er [navnet mitt].

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg sier "hei, det er caloni" om jeg ringer noen.

Om noen kjente ringer meg, så sier jeg "hallo!" i en sånn "heihei"-tone. Om det er et ukjent nummer svarer jeg stort sett "hallo, det er caloni?". Om noen ringer med skjult ID så pleier jeg noen ganger å si hallo, andre ganger bare "ja?"

Skrevet

Tror jeg sier Hallo. Sa iallefall det sist. Det varierer litt. Slår meg at jeg ikke har tenkt over dette før. Da jeg var lita og telefonen sa jeg alltid "[etternavn] vær så god?". Føler ikke jeg kan si det lenger, selv om det er min egen mobiltelefon. Om jeg sier navn, sier jeg bare fornavnet mitt.

Skrevet

Glemte å si...når jeg ringer ut sier jeg definitivt Hei, det er [navn] her....blablabla.

Skrevet

Sier hallo når jeg svarer, hei det er ... når jeg ringer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...