Gjest midia Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg sier Hallo når jeg tar av røret og hei når den i andre enden har presantert seg. 0 Siter
Gjest Tlf ringer Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 En bra undersøkelse blandt dol folk:) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 "Hei" når jeg ringer og "Hallo" når jeg tar den. 0 Siter
alwaysme Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Mamma: Lykkeboden Selger: ingenting eller hallo etter ei stund.. Hvemsomhelst: Etternavnet mitt 0 Siter
Gjest Skikkogbruk Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Man sier da: godmorgen, god ettermiddag, god kveld 0 Siter
Gjest Tlf ringer Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Man sier da: godmorgen, god ettermiddag, god kveld Gjør man det ja. Det er bra. Da setter jeg det opp i undersøkelse analysen blandt dol brukere:P 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg sier -hallo det er "pekkaline" når jeg svarer hjemme. Når jeg ringer ut så sier jeg -Hei det er "Pekkaline". 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sier "hallo" når min private telefon ringer. På jobben sier jeg: [arbeidsplassens navn], det er [navnet mitt]. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg sier "hei, det er caloni" om jeg ringer noen. Om noen kjente ringer meg, så sier jeg "hallo!" i en sånn "heihei"-tone. Om det er et ukjent nummer svarer jeg stort sett "hallo, det er caloni?". Om noen ringer med skjult ID så pleier jeg noen ganger å si hallo, andre ganger bare "ja?" 0 Siter
willow Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Tror jeg sier Hallo. Sa iallefall det sist. Det varierer litt. Slår meg at jeg ikke har tenkt over dette før. Da jeg var lita og telefonen sa jeg alltid "[etternavn] vær så god?". Føler ikke jeg kan si det lenger, selv om det er min egen mobiltelefon. Om jeg sier navn, sier jeg bare fornavnet mitt. 0 Siter
willow Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Glemte å si...når jeg ringer ut sier jeg definitivt Hei, det er [navn] her....blablabla. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sier hallo når jeg svarer, hei det er ... når jeg ringer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.