Gjest Skandaløse Ståle Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hva er det mest skandaløse du har gjort? 0 Siter
Gjest Skandaløse Ståle Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er dette prinsessa våres? Ja!!! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja!!! Tenkte meg det. Det skandaløse jeg har gjort er vel å dole i hele dag:P! Hehe. Nei, dette har jeg ikke peiling på. Tror jeg har vært flink jeg! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er dette prinsessa våres? Det er ikke meg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det tør jeg iallefall ikke å fortelle her;-) 0 Siter
Gjest LuringenTuringen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 kanskje du har tatt noen på brystet på et julebord, ståle? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kastet opp i en taxi på vei hjem fra en jobbfest. Heldigvis var det bare ei eldre dame igjen i taxien - sjefen min og en annen sjef hadde gått av... Tror forresten taxien rakk å stoppe - men dritflaut var det overfor hun dama. Vi nevnte det aldri med et ord i ettertid.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.