Gå til innhold

Røyke ute.

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

Hva gjør dere når dere skal ut i vinterkulda og røyke?Jeg røyker kun utendørs,men det er jo gruelig kaldt.Her er 7 minus.Jeg tar 2 tepper rundt meg og tykk boblejakke.Alikevel fryyyyyyyzer jeg brrrrrr.....!!

Gjest Flystripa
Skrevet

Oj -7 grader ;P

Her har det vært -20 i to-tre dager.

Blås litt frostrøyk, det er billig!

Gjest nicole40
Skrevet

Hmm, jeg hadde antagelig slutta å røyke ;-)

Fornuftig!!

Gjest nicole40
Skrevet

Oj -7 grader ;P

Her har det vært -20 i to-tre dager.

Blås litt frostrøyk, det er billig!

Jepp.Men saken er den......at jeg røyker,tyverr:o)

Gjest nicole40
Skrevet

Røyk inne under kjøkkenvifta dah...

Nei,det vil jeg ikke det nei:o)

Syns det blir sånn ekkel dunst i leiligheten.

Skrevet

Røyk inne under kjøkkenvifta dah...

Kjøkkenvifta fjerner ikke de skadelige stoffene (hvis det er av hensyn til andre hun røyker ute).

Skrevet

Jeg må også røyke ute:) Ikke har jeg noen å ta hensyn til, men jeg gjør det fordi (bor på lite rom i kollektiv)

Det at man må gå ut for å røyke gjør det bare sånn at man røyker mindre:D iallefall for meg:)

Så nå er jeg nede i ca 3-4 pr dag, og det er kun på jobben jeg savner å røyke og ikke hjemme:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...