Gå til innhold

Irritert på Nav- fikk sinna brev :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I august i fjor mottok jeg arbeidsledighetstrygd i 14 dager og så fikk jeg fast jobb i september med etterbetaling fra 1 august.

Da jeg fikk dette ringte jeg Nav og fortalte dem at jeg ikke skulle hatt de pengene jeg fikk av dem.

De skulle formidle dette videre til de rette personene som har med dette å gjøre og sa de tok kontakt hvis det skulle gjøres noe med det.

Siden denne telefonen har jeg ikke hørt mer fra dem og har tatt det som en selvfølge at da gikk de ikke videre med saken og bare overså beløpet (3000)

Nå i dag kommer brevet i postkassa om at de skal gjøre vedtak på å kreve penger igjen.

Fytterakkern jeg er f.........

Det skal iallefall gå like lenge før jeg skal betale dem og det skal de få høre Mandag morgen. "#¤%&/

Makan til treighet, nesten så man tror de doler hele dagen..

Gjest Flystripa
Skrevet

*hehehe* Skulle tro hele NAV-staben var representert her, jo ;o)

Skrevet

Selvfølgelig vil de kreve de pengene tilbake. Trodde du liksom at du skulle få dem som gave når du samtidig fikk utbetalt lønn? At det har tatt så lang tid uten at du har fått beskjed er ingen grunn til å hisse seg opp over. Det har jo vært et rentefritt lån.

Skrevet

Ja noe må de da gjøre når det tar så lang tid for å sende ut et standard brev..

Gjest liten løve
Skrevet

Vær glad du ikke er anmeldt for trygdesvindel.

Skrevet

Hun sa jo fra. Hvorfor skulle hun så anmeldes for trygdesvindel?

Skrevet

Dæggern da hadde jeg anmeldt de tilbake for å dole alt for mye i arbeidstiden :(( hehe:)

Skrevet

Det offentlige er alltid trege, innmari irriterende.

Gjest liten løve
Skrevet

Hun sa jo fra. Hvorfor skulle hun så anmeldes for trygdesvindel?

Oops. Beklager så mye. Har nok lest litt for fort. Sorry.

Skrevet

Selvfølgelig vil de kreve de pengene tilbake. Trodde du liksom at du skulle få dem som gave når du samtidig fikk utbetalt lønn? At det har tatt så lang tid uten at du har fått beskjed er ingen grunn til å hisse seg opp over. Det har jo vært et rentefritt lån.

Det skjer stadig det, at de konkluderer at det vil koste mer å få småbeløp inn igjen enn å bare la det gå. Langt fra første gangen det hadde skjedd i så tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...