Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det er jeg, nå skal jeg ut å kjøpe is, potetgull og sjokolade:)! Har ellers bare spist salat og grønnsaker i uka, så nå skal jeg kose meg:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Som han sa han Paul Macenna, spis det du har lyst på 0 Siter
leni76 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 flinkis:-) da fortjener du jammen meg litt godis!! bon apetit! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 flinkis:-) da fortjener du jammen meg litt godis!! bon apetit! Tusen takk! Jeg er stolt av meg selv denne uka. Bare hatt sunne middager og selvskt også brødskiver. Nå skal jeg kose meg:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Som han sa han Paul Macenna, spis det du har lyst på Tusen takk:), nå skal jeg kose meg mens jeg skriver mailer:) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Gjett om! Men jeg gidder ikke bevege meg i halv time for å komme meg til nærmeste bensinstasjon. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Gjett om! Men jeg gidder ikke bevege meg i halv time for å komme meg til nærmeste bensinstasjon. Jeg bor heldigvis i nærheten av mye! Men måtte bli å gå ut når jeg gjorde, hadde ikke orket å gå ut senere. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg bor heldigvis i nærheten av mye! Men måtte bli å gå ut når jeg gjorde, hadde ikke orket å gå ut senere. Det gjør jeg også, men døgnåpen bensinstasjon er det langt til... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det gjør jeg også, men døgnåpen bensinstasjon er det langt til... Hvor bor du så? Du som bodde i danmark? Isåfall hvor hen om du vil si det? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvor bor du så? Du som bodde i danmark? Isåfall hvor hen om du vil si det? I det som tilsvarer Finnmark i Norge. :-) Så vidt jeg vet er det bare en døgnåpen bensinstasjon her. Men jeg bor på en side av sentrum, og bensinstasjonen ligger på den andre siden. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 I det som tilsvarer Finnmark i Norge. :-) Så vidt jeg vet er det bare en døgnåpen bensinstasjon her. Men jeg bor på en side av sentrum, og bensinstasjonen ligger på den andre siden. Oki! Håper du får noe godteri i morgen hvis du har lyst på noe da! 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Oki! Håper du får noe godteri i morgen hvis du har lyst på noe da! Kanskje jeg ikke er like godtesyk da. Nå har jeg bakt meg noen muffins. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kanskje jeg ikke er like godtesyk da. Nå har jeg bakt meg noen muffins. Kos deg med muffinsene:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.