Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle organer vi har i kroppen, hvilket fasinerer deg mest? Hvorfor?

Jeg må si lungene er utrolige.

Utseende som kan minne om en klase med druer, eller et tre opp ned :)

Hm, dette ble kanskje litt dypt på en fredagskveld ;)

Skrevet

Hjernen!

Ja den er helt enorm! Hva er det som fasinerer deg -mest- med hjernen da?

Gjest girasol
Skrevet

Hjertet! Tenk at det bare slår og slår da! Og at vi er 100% avhengige av det!! Og at en dag blir det gammelt og da slutter det å slå... Fasinerende :)

Gjest nicole40
Skrevet

Er hjernen et organ? Hjernen fascinerer meg veldig.Alt vi er i stand til å føle med den?Ta beslutninger,humør?Hva vi ønsker,absolutt alt.

Men hjernen er vel ikke et organ?

Da velger jeg levra.Alt den orker å rense av øl!!!

Skrevet

Hjertet! Tenk at det bare slår og slår da! Og at vi er 100% avhengige av det!! Og at en dag blir det gammelt og da slutter det å slå... Fasinerende :)

Enig...

At hjertet fortsetter og pulsen er sterk og stabil, selvom ting er kjipt og vanskelig...

Skrevet

Er hjernen et organ? Hjernen fascinerer meg veldig.Alt vi er i stand til å føle med den?Ta beslutninger,humør?Hva vi ønsker,absolutt alt.

Men hjernen er vel ikke et organ?

Da velger jeg levra.Alt den orker å rense av øl!!!

Leveren ja, en lagerbygning nesten :) Flott! Men for mye øl, "sprenger" kanskje lageret slik at den skrumper.........?

Skrevet

Og hvordan det dunker ekstra i visse situasjoner :) "Dørene" åpnes og lukkes hele tiden. Et viktig organ til tusen.

Gjest nicole40
Skrevet

Leveren ja, en lagerbygning nesten :) Flott! Men for mye øl, "sprenger" kanskje lageret slik at den skrumper.........?

Ja jeg tenkte ikke på min egen lever.Jeg drikker lite og sjelden.

Men du har rett i at man må være forsiktig så den ikke skrumper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...