Gå til innhold

På en fredagskveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var iallefall friskt ute :)

Husk votter;)

Eh.. må nok bli hjemme, vi holder på å male rommet til jentene. Har satt opp delingsvegg også. Og så har vi kjøpt gardiner, sengesett puter og myke tepper til dem. Blir så fint atte:o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

5

• Dorthe

2

• pekkaline

2

• Frøken Pryd

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Det var iallefall friskt ute :)

Husk votter;)

Det skriver jeg også under på! Møtte vel ikke deg på veien?

Skrevet

-bader barn, legger barn og venter på at gubben skal komme hjem etter èn ukes jobbreise...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har vært ute og spist med samboeren, nå sitter jeg bare og gruer meg til jeg skal på jobb. :P

Skrevet

Netter, spiser middag, ser tv, knuller, småsover, ser mer tv. ;-D

hehe

Skrevet

Pakket ferdig til turen, snakket i telefon, fikk vite at en tidligere skolekamerat var funnet død i går, mest sannsynlig overdose. Spist middag med samboeren, resten av kvelden blir tilbragt foran tv-en

Skrevet

Ser filmen på tvN. Koselig den. Så bærer det i seng, alene, min mann er på jobb. Jeg skal på jobb i morgen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ser filmen på tvN. Koselig den. Så bærer det i seng, alene, min mann er på jobb. Jeg skal på jobb i morgen.

Du har noe koslig å gjøre etter filmen og før senga. Du har å sjekke en mail om du ikke har gjort det:)!

God jobbe dag i morgen!

Gjest Tacomix
Skrevet

Ingen fare! Så stor magesekk finnes ikke i hele verden som greier å romme forsyningen min. :)

Da har du virkelig kjøpt mye godis;)! Skulle ønske jeg også kunne reise dit snart, men det blir det vel ikke noe av!

Skrevet

Du har noe koslig å gjøre etter filmen og før senga. Du har å sjekke en mail om du ikke har gjort det:)!

God jobbe dag i morgen!

:) takk skal sjekke etter filmen. Og takk for jobb lykken :) Ser frem til jobben selv om jeg også kunne likt å ha fri. Jaja, sånn æ d bare ;) Kjøpte du deg chips og hele pakka? :)

Skrevet

Jeg har sovet og våknet nå for noen minutter siden.

Gjest Tacomix
Skrevet

:) takk skal sjekke etter filmen. Og takk for jobb lykken :) Ser frem til jobben selv om jeg også kunne likt å ha fri. Jaja, sånn æ d bare ;) Kjøpte du deg chips og hele pakka? :)

Ja, det hadde sikkert vært fint å hatt fri også, men så har du en bra jobb også! Misunner deg litt der;)!

Ja, jeg kjøpte hele pakka istad! Er lenge siden jeg har vært slik gotte syk, men etter en virkelig sunn uke så måtte jeg nesten ha mye gott denne helga! Orker ikke mer godteri nå! Fortsetter i morgen!

Kjøpte is, potetgull og sjokolade. Sikkelig god saker:)!

Lykke til med lesinga også da i kveld! Du må fortsatt ha en fin kveld foran tvskjermen! Vi doles snart igjen;)!

Skrevet

Ren kosekveld foran tv`en med laptopen på fanget, røvinsglassest og ostepopen i umiddelbar nærhet. Noen ganger er jeg enkel å glede :-))

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har sovet og våknet nå for noen minutter siden.

Pussig... Jeg òg.

For min del er det kvalme som herjer skrotten. Selvfølgelig smittet av min kjære datter. Vi har ikke kastet opp, bare en inderlig kvalme.

Så i kveld blir det stille og rolig foran TV, med minst mulige lukter rundt meg...

Skrevet

Spiser hjemmelaget italiensk pizza, drikker italiensk rødvin, diskuterer klimaforandringer med gubben, surfer litt innimellom mens minstemann sover og størstemann har funnet ut at hun vil overnatte hos en venninne.

Gjest leser til eksamen
Skrevet

Jeg skal ha eksamen i morgen, og har lest en del de siste dagene. I kveld har jeg gått en tur, lest avis og slappet av. I morgen kveld skal jeg lage meg god mat og unne meg litt vin.

Skrevet

Pussig... Jeg òg.

For min del er det kvalme som herjer skrotten. Selvfølgelig smittet av min kjære datter. Vi har ikke kastet opp, bare en inderlig kvalme.

Så i kveld blir det stille og rolig foran TV, med minst mulige lukter rundt meg...

Nå har jeg stort sett vært dårlig siden november og jeg som aldri er syk så jeg tror jeg går på veggen, Og sover litt nå og da.

Skrevet

Eh.. må nok bli hjemme, vi holder på å male rommet til jentene. Har satt opp delingsvegg også. Og så har vi kjøpt gardiner, sengesett puter og myke tepper til dem. Blir så fint atte:o)

Du den delingsveggen, er den lett å sette opp?

Tenker på å ha det på rommet til guttungen sånn at han kan ha et mixerom til musikkstudioet sitt :)

Skrevet

Det skriver jeg også under på! Møtte vel ikke deg på veien?

Nei men jeg møtte naboen og bikkja, de hadde ikke bærepose med is :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...