Gå til innhold

På en fredagskveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til midia å spise godteri, hehe...

Pass på midi(j)a, da;-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

5

• Dorthe

2

• pekkaline

2

• Frøken Pryd

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lekte ute i snøen med ungene fra 18-20. Vi akte og herjet i den etterlengtede snøen og skuffet litt foran garasjen.

Så puttet jeg alle tre i badekaret. Hva gjorde jeg imens tro? Skravlet i telefonen, tenker jeg.

Fikk dem opp, tørket dem, på med pyamaser, kveldsmat og legging. Etterpå har jeg sittet og skravlet med svigermor og sett på TV. Nå holder jeg på å mote meg opp og ta en tur på ergmetersykkelen...Vanilje og jeg lovet hverandre at vi skulle trimme i kveld. Nå har hun gjort det....

Så gi meg et spark opp trappa da folkens!

Har forresten trykket i meg en halv pose med Sørlandschips og myk søt lakris!

Skrevet

Nå er vel kvelden snart over, men etter jobb har jeg: Måkt snø i en halvtime, lest kveldsavisene, laget taco og spist sammen med barn og sett på TV, bl a nytt på nytt og Skavlan.

Nå DOL og rødvin (eller for å presisere: _mer_ rødvin).

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei men jeg møtte naboen og bikkja, de hadde ikke bærepose med is :)

Hehe. Så det er bare jeg som spiser is når det er så kaldt! Det er jeg jo vandt med:)! Spiser gjerne is når andre fryser!

Skrevet

Hehe. Så det er bare jeg som spiser is når det er så kaldt! Det er jeg jo vandt med:)! Spiser gjerne is når andre fryser!

Jeg så heller ingen andre iskjøpere på butikken, men det gikk masse sjokolade og potetgull :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg så heller ingen andre iskjøpere på butikken, men det gikk masse sjokolade og potetgull :)

Det er typisk det. Jeg spiser for det meste is om vinteren når jeg er syk og ikke er syk! Spiser nesten ikke is om sommeren jeg!

Jeg vet jeg er unormal innenfor is`en!

Skrevet

Du den delingsveggen, er den lett å sette opp?

Tenker på å ha det på rommet til guttungen sånn at han kan ha et mixerom til musikkstudioet sitt :)

Er ikke vanskelig det nei:o)

Skrevet

Dormet på sofaen og jobbet hele natta.

Skikkelig kosehelg, med andre ord...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...