Gjest GA Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 du kan nynne/plystre med selvom du _aldri_ har hørt sangen før... *uuunder stjerneneeeee* pjuk (Grand Prix i bakgrunnen her) 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Grand Prix hadde jeg glemt. Sikkert like greit. 0 Siter
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Grand Prix hadde jeg glemt. Sikkert like greit. Ny sjanse i morra, dette var bare siste delfinale, Den ordentlige greia kommer i morgen kveld. Oppfordrer alle til å stemme på alle andre enn Jenny Jensen....... 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Grand Prix hadde jeg glemt. Sikkert like greit. Du får se i morgen i stedet. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kveldens "høydepunkt" var jo "rocket ride", den var jo fullstendig til å grine av. Tragisk nok gikk den videre også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.