Gå til innhold

Greys anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som har blitt helfrelst av denne herlige serien?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Signaturelle

6

• Klara Q

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aviaana
Skrevet

Ja jeg er hektet. Spesielt liker jeg at de ikke har noen åpningsvignett. Det er så irriterende med de seriene som har det. Greys anatomy starter rett på, og bra der det!

Dessuten har legene spesielle arbeidsområder og spesialiteter. det det gjør det mer realistisk.

Skrevet

*rekker opp hånda* Og så spennende det har vært de siste gangene!

Skrevet

Ja jeg er hektet. Spesielt liker jeg at de ikke har noen åpningsvignett. Det er så irriterende med de seriene som har det. Greys anatomy starter rett på, og bra der det!

Dessuten har legene spesielle arbeidsområder og spesialiteter. det det gjør det mer realistisk.

Ser du Scrubs? (tv2 17.05 hverdager)

De har diggbar vignett. Varer i 3 sekunder eller noe og viser alle hovedpersonene. ;)

Til trådstarter, JA digger Greys. Synd siste episode i denne omgang kommer nå snart. Har du ikke sett de laaaaange trådene her om serien da? Noe tyder på at mange følger med.

Skrevet

ja, sant! jeg skal snart se episode 15 av sesong 3. Helt gira!

Skrevet

Ser du Scrubs? (tv2 17.05 hverdager)

De har diggbar vignett. Varer i 3 sekunder eller noe og viser alle hovedpersonene. ;)

Til trådstarter, JA digger Greys. Synd siste episode i denne omgang kommer nå snart. Har du ikke sett de laaaaange trådene her om serien da? Noe tyder på at mange følger med.

Er da fullt mulig å fortsette med å se sesong 3 fra nett:)

Skrevet

Er da fullt mulig å fortsette med å se sesong 3 fra nett:)

Neinei, det er juks, sånt driver vi ikke med.

Skrevet

Neinei, det er juks, sånt driver vi ikke med.

juks nei? hehe. det må til! jeg er helt hekta!

Skrevet

Jeg har prøvd, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den serien. Hva er hemmeligheten?

Jeg er fullstendig hektet på Scrubs og House, har sett alt som er kommet ut av de to seriene, kanskje det er sykehusserier nok for meg.

Skrevet

ja, sant! jeg skal snart se episode 15 av sesong 3. Helt gira!

I morgen tidlig skal jeg se på den ser det ut til:o)

Skrevet

I morgen tidlig skal jeg se på den ser det ut til:o)

bra! gikk fra to timer til en uke her:D noe rart som skjedde

Skrevet

Jeg har prøvd, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den serien. Hva er hemmeligheten?

Jeg er fullstendig hektet på Scrubs og House, har sett alt som er kommet ut av de to seriene, kanskje det er sykehusserier nok for meg.

Jepp!!! :)

Skrevet

Ja det er litt flaut, men er også veldig fan av den serien... *rødme*

No innser eg at det er nesten enda verre for ein stor mann med skjegg å rødme enn å sjå på Grey's Anatomy... :-P

Skrevet

No innser eg at det er nesten enda verre for ein stor mann med skjegg å rødme enn å sjå på Grey's Anatomy... :-P

hehe

det står da ikke skrevet noe sted at den er forbeholdt damer?

Skrevet

Errrrrrrr!

Det er jo nå du skal si: "Kva er Greys anatomy?"

*knegg*

Skrevet

bra! gikk fra to timer til en uke her:D noe rart som skjedde

Det går seint og ER har helt stoppet opp.

Skrevet

Helfrelst blir vel kanskje å ta i, men jeg liker den godt. Veldig godt:-)

Skrevet

Greys anatomy blir bare bedre og bedre, men ingenting slår "Frustrerte Fruer". Karakterene i den serien ler jeg meg skakk av :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...