Signaturelle Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Flere her som har blitt helfrelst av denne herlige serien? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja jeg er hektet. Spesielt liker jeg at de ikke har noen åpningsvignett. Det er så irriterende med de seriene som har det. Greys anatomy starter rett på, og bra der det! Dessuten har legene spesielle arbeidsområder og spesialiteter. det det gjør det mer realistisk. 0 Siter
bb71 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 *rekker opp hånda* Og så spennende det har vært de siste gangene! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja jeg er hektet. Spesielt liker jeg at de ikke har noen åpningsvignett. Det er så irriterende med de seriene som har det. Greys anatomy starter rett på, og bra der det! Dessuten har legene spesielle arbeidsområder og spesialiteter. det det gjør det mer realistisk. Ser du Scrubs? (tv2 17.05 hverdager) De har diggbar vignett. Varer i 3 sekunder eller noe og viser alle hovedpersonene. Til trådstarter, JA digger Greys. Synd siste episode i denne omgang kommer nå snart. Har du ikke sett de laaaaange trådene her om serien da? Noe tyder på at mange følger med. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Ja jeg er hektet. Spesielt liker jeg at de ikke har noen åpningsvignett. Det er så irriterende med de seriene som har det. Greys anatomy starter rett på, og bra der det! Dessuten har legene spesielle arbeidsområder og spesialiteter. det det gjør det mer realistisk. ja, sant! jeg skal snart se episode 15 av sesong 3. Helt gira! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Ser du Scrubs? (tv2 17.05 hverdager) De har diggbar vignett. Varer i 3 sekunder eller noe og viser alle hovedpersonene. Til trådstarter, JA digger Greys. Synd siste episode i denne omgang kommer nå snart. Har du ikke sett de laaaaange trådene her om serien da? Noe tyder på at mange følger med. Er da fullt mulig å fortsette med å se sesong 3 fra nett:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er da fullt mulig å fortsette med å se sesong 3 fra nett:) Neinei, det er juks, sånt driver vi ikke med. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Neinei, det er juks, sånt driver vi ikke med. juks nei? hehe. det må til! jeg er helt hekta! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har prøvd, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den serien. Hva er hemmeligheten? Jeg er fullstendig hektet på Scrubs og House, har sett alt som er kommet ut av de to seriene, kanskje det er sykehusserier nok for meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 ja, sant! jeg skal snart se episode 15 av sesong 3. Helt gira! I morgen tidlig skal jeg se på den ser det ut til:o) 0 Siter
Signaturelle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 I morgen tidlig skal jeg se på den ser det ut til:o) bra! gikk fra to timer til en uke her:D noe rart som skjedde 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har prøvd, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den serien. Hva er hemmeligheten? Jeg er fullstendig hektet på Scrubs og House, har sett alt som er kommet ut av de to seriene, kanskje det er sykehusserier nok for meg. Jepp!!! 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja det er litt flaut, men er også veldig fan av den serien... *rødme* No innser eg at det er nesten enda verre for ein stor mann med skjegg å rødme enn å sjå på Grey's Anatomy... :-P 0 Siter
Signaturelle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Ja det er litt flaut, men er også veldig fan av den serien... *rødme* No innser eg at det er nesten enda verre for ein stor mann med skjegg å rødme enn å sjå på Grey's Anatomy... :-P hehe det står da ikke skrevet noe sted at den er forbeholdt damer? 0 Siter
carma Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ja det er litt flaut, men er også veldig fan av den serien... *rødme* No innser eg at det er nesten enda verre for ein stor mann med skjegg å rødme enn å sjå på Grey's Anatomy... :-P Errrrrrrr! Det er jo nå du skal si: "Kva er Greys anatomy?" *knegg* 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 bra! gikk fra to timer til en uke her:D noe rart som skjedde Det går seint og ER har helt stoppet opp. 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Helfrelst blir vel kanskje å ta i, men jeg liker den godt. Veldig godt:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Greys anatomy blir bare bedre og bedre, men ingenting slår "Frustrerte Fruer". Karakterene i den serien ler jeg meg skakk av :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.