Gå til innhold

Greys anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Errrrrrrr!

Det er jo nå du skal si: "Kva er Greys anatomy?"

*knegg*

Hehehe

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Signaturelle

6

• Klara Q

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aviaana
Skrevet

I morgen tidlig skal jeg se på den ser det ut til:o)

Hvor laster du det ned?

Gjest Aviaana
Skrevet

juks nei? hehe. det må til! jeg er helt hekta!

Hvis du laster det ned nå, så blir det jo kjipt for deg når neste sesong kommer og du har sett det allerede. Da forsvinner gleden på tirsdagskveldene.

Skrevet

Ja det er litt flaut, men er også veldig fan av den serien... *rødme*

No innser eg at det er nesten enda verre for ein stor mann med skjegg å rødme enn å sjå på Grey's Anatomy... :-P

Samboeren min liker Frustrerte Fruer veldig godt. Han ser gjerne episodene flere ganger.

Skrevet

Hva handler den om? Og hva er så fantastisk bra med den? Hva slags sjanger? Har hørt om den mye her på DOL, men aldri noen andre steder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes den er morsom og underholdende. Kommer nok til å følge med. Driver og "ser meg opp" på sesong 2 nå, og det er artig. Blir litt lei av "jeg vil ha deg, nei det er slutt, jeg er fortsatt forelsket i deg, velg meg elsk MEG!"-forholdet til Sheperd og Meredith, da. Men det er vel en såpeserie, så da får jeg vel bare godta det. :)

Favoritten min er Christina, rotekjerring eller ikke. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva handler den om? Og hva er så fantastisk bra med den? Hva slags sjanger? Har hørt om den mye her på DOL, men aldri noen andre steder.

Dramaserie om kirurgiske turnusleger på et sykehus i Seattle. Er ikke noe spesielt fantastisk med den, men en grei serie på linje med Akutten og Chicago Hope.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har prøvd, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den serien. Hva er hemmeligheten?

Jeg er fullstendig hektet på Scrubs og House, har sett alt som er kommet ut av de to seriene, kanskje det er sykehusserier nok for meg.

House er sååååååååååååååååå mye bedre enn Grey's Anatomy. :)

Skrevet

House er sååååååååååååååååå mye bedre enn Grey's Anatomy. :)

Amen! :D

Jeg ble faktisk overraskende når jeg så en prisutdeling hvor han takket for en pris og faktisk oppførte seg som et normalt menneske.. hehe. Han ER jo liksom grinebiteren himself.

Skrevet

Jeg ble faktisk overraskende når jeg så en prisutdeling hvor han takket for en pris og faktisk oppførte seg som et normalt menneske.. hehe. Han ER jo liksom grinebiteren himself.

Overrasket, mener jeg..

Skrevet

Jeg har prøvd, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med den serien. Hva er hemmeligheten?

Jeg er fullstendig hektet på Scrubs og House, har sett alt som er kommet ut av de to seriene, kanskje det er sykehusserier nok for meg.

Er scrubs bra? Dattera mi snakker om den og sa den var bedre enn de andre seriene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, Hugh Laurie er Greg Houses rake motsetning. Beviser sikkert at han er en god skuespiller. :)

Skrevet

Er scrubs bra? Dattera mi snakker om den og sa den var bedre enn de andre seriene.

Jeg synes Scrubs er utrolig bra, det er stort sett den eneste serien jeg sitter og ler høyt og lenge av, selv om jeg er alene.

Det er en spesiell type humor, spesiell serie, det tar kanskje noen episoder å komme inn i.

Men der finner vi jo faktisk en som nesten er mer grinete enn House :)

Jeg synes serien er best fra sesong 3.

Skrevet

Ja, Hugh Laurie er Greg Houses rake motsetning. Beviser sikkert at han er en god skuespiller. :)

Ja, og når han attpå til sto der og snakket pent og britisk, så var forvirringen komplett ;)

Mannen er dyktig, uten tvil!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, og når han attpå til sto der og snakket pent og britisk, så var forvirringen komplett ;)

Mannen er dyktig, uten tvil!

Jepp! :)

Helt utrolig at dette er den samme mannen som var riksfjott i Blackadder-serien. :)

Skrevet

Jeg synes Scrubs er utrolig bra, det er stort sett den eneste serien jeg sitter og ler høyt og lenge av, selv om jeg er alene.

Det er en spesiell type humor, spesiell serie, det tar kanskje noen episoder å komme inn i.

Men der finner vi jo faktisk en som nesten er mer grinete enn House :)

Jeg synes serien er best fra sesong 3.

ok, takk

Skrevet

Jepp! :)

Helt utrolig at dette er den samme mannen som var riksfjott i Blackadder-serien. :)

Synes overgangen fra Stuart Little filmene jeg er blitt torturert med i noen år nå, også er ganske drastisk..

Til tross for at jeg bare er 25, så synes jeg mannen er nammenam! Mer i House enn i Stuart Little, dog.. hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes overgangen fra Stuart Little filmene jeg er blitt torturert med i noen år nå, også er ganske drastisk..

Til tross for at jeg bare er 25, så synes jeg mannen er nammenam! Mer i House enn i Stuart Little, dog.. hehe

Jeg og synes han er nam! Og enig i at House er sexyere enn Stuart Little-varianten. :)

Skrevet

ok, takk

Du er jo ganske inne på det med torrent, hadde du klart å finne en torrent til filmen Singles fra 1992? Med blant annet Bridget Fonda.

Sliter som en helt med å finne den, brodern maser og jeg har feber og klarer ikke å tenke klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...