Gå til innhold

Greys anatomy

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Signaturelle

6

• Klara Q

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er jo ganske inne på det med torrent, hadde du klart å finne en torrent til filmen Singles fra 1992? Med blant annet Bridget Fonda.

Sliter som en helt med å finne den, brodern maser og jeg har feber og klarer ikke å tenke klart.

Jeg er nok bare en torrent-nybegynner, finner bare episoder av serier og ikke filmer. Mulig det finnes sider som er mer spesialiserte på film-torrents, men jeg finner ingenting på den siden jeg pleier å bruke. :(

Skrevet

Du er jo ganske inne på det med torrent, hadde du klart å finne en torrent til filmen Singles fra 1992? Med blant annet Bridget Fonda.

Sliter som en helt med å finne den, brodern maser og jeg har feber og klarer ikke å tenke klart.

Jeg finner ikke, kan spørre en kompis. Den er for gammel, men jeg vet det finnes steder hvor de legger ut gamle filmer.

Skrevet

Dramaserie om kirurgiske turnusleger på et sykehus i Seattle. Er ikke noe spesielt fantastisk med den, men en grei serie på linje med Akutten og Chicago Hope.

Tja. Vil heller si det er en krysning av Akutten og Friends, jeg. Eller noe sånt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tja. Vil heller si det er en krysning av Akutten og Friends, jeg. Eller noe sånt.

Ja, noe sånt. :)

Skrevet

Jeg finner ikke, kan spørre en kompis. Den er for gammel, men jeg vet det finnes steder hvor de legger ut gamle filmer.

Hvis det passer sånn en gang, så hadde det vært kjempefint! Så kan jeg be broderen holde snavla så lenge :)

Skrevet

*rekker opp hånda* Og så spennende det har vært de siste gangene!

Ikke sant? Hvordan kan man _la være_ å bli hektet? De vet sannelig å trykke på de riktige knappene, de som står bak serien... :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis det passer sånn en gang, så hadde det vært kjempefint! Så kan jeg be broderen holde snavla så lenge :)

Be bror din om å kjøpe dvden da vel. Så kan han holde snavla si istedet. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke sant? Hvordan kan man _la være_ å bli hektet? De vet sannelig å trykke på de riktige knappene, de som står bak serien... :D

Det er jo en ganske "klassisk" dramaserie, så oppskriften er jo grei. Blir ikke så hekta at jeg ikke kan vente med å se neste episode, men vi får se når jeg har sett ferdig sesong 2. :)

Skrevet

Hehe.

Skrevet

Det er jo en ganske "klassisk" dramaserie, så oppskriften er jo grei. Blir ikke så hekta at jeg ikke kan vente med å se neste episode, men vi får se når jeg har sett ferdig sesong 2. :)

Jeg blir liksom revet veldig med der og da, men det er ikke alltid jeg husker hvor vi slap sist uke når jeg rigger meg til tirsdagskvelden. :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg blir liksom revet veldig med der og da, men det er ikke alltid jeg husker hvor vi slap sist uke når jeg rigger meg til tirsdagskvelden. :D

Det er to serier jeg ikke har klart å la være å se "bare eeeen episode til" av. Det er House og (kremt) Buffy. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...