Gå til innhold

Han Se & Hør fyren

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Han fyren som har skrevet bok om det indre livet i Se & Hør var på Skavland nå.

Da han ble spurt om sitt forhold til Sven O. Høyby, så så det ut som om han fikk tårer i øynene.

Er han egentlig forelsket i tronearvingens bestefar?

Skrevet

Forelsket er han nok neppe, men det kan nok være at han føler med han.....

Skrevet

Synes det står respekt av fyren. Er glad den boka er kommet, håper den knuser Se og Hør for alltid.

Hilsen vanilje, som ikke leser Se og Hør eller kommer til å lese boka

Skrevet

Han skjemmes kanskje også litt over å ha vært med å skape en riksklovn?

Sven O burde vært beskyttet mot seg selv, og det vet journalisten godt.

Skrevet

Men hva har Erling Kagge med dette å gjøre?

Boka er gitt ut gjennom Kagges forlag.

Skrevet

Synes det står respekt av fyren. Er glad den boka er kommet, håper den knuser Se og Hør for alltid.

Enig med deg.Håper S&H går konk. Vi trenger ikke sånn dritt. Men, syns jo at du bør lese boka. Om ikke annet, så for å få noen nye argumenter mot møkkabladet.

Skrevet

Garantert! Det synes jeg du burde ringe Se og Hør og tipse om! :P

fuji1365380447
Skrevet

Men hva har Erling Kagge med dette å gjøre?

Erling Kagge er sjef for forlaget som har gitt ut boka.

fuji1365380447
Skrevet

Forelsket er han nok neppe, men det kan nok være at han føler med han.....

Ja, for det så faktisk ut som han var litt på gråten, gjorde det ikke?

Gjest Monaida
Skrevet

Synes igrunn ikke det står respekt av folk som røyker seg høye på hasj rett før et intervju (eller i det hele tatt). Hadde han gitt ut boka av idealistiske årsaker kunne jeg kanskje forandret mening - men denne mannen er vel mest sannsynlig bare ute etter å tjene gode penger. Hvorfor står det respekt av det? Han har jo vært endel av dette tvilsomme paparazzi-kjøret selv.

fuji1365380447
Skrevet

Han skjemmes kanskje også litt over å ha vært med å skape en riksklovn?

Sven O burde vært beskyttet mot seg selv, og det vet journalisten godt.

Han sier jo at Sven O. er en god venn, men at advokaten hans nekter ham å ta kontakt.

fuji1365380447
Skrevet

Garantert! Det synes jeg du burde ringe Se og Hør og tipse om! :P

He-he.

Hva slags honorar tror du jeg vil få for det?

Skrevet

Synes igrunn ikke det står respekt av folk som røyker seg høye på hasj rett før et intervju (eller i det hele tatt). Hadde han gitt ut boka av idealistiske årsaker kunne jeg kanskje forandret mening - men denne mannen er vel mest sannsynlig bare ute etter å tjene gode penger. Hvorfor står det respekt av det? Han har jo vært endel av dette tvilsomme paparazzi-kjøret selv.

Kanskje han har tatt et oppgjør med seg sjøl, og nå vil ta et oppgjør med Se&Hør, og vise folk flest hva slags metoder dette bladet bruker for å løfte dyner og grave opp møkk?

Skrevet

Han sier jo at Sven O. er en god venn, men at advokaten hans nekter ham å ta kontakt.

Ja, og tror du at advokaten styrer Sven O, eller at Sven O forteller advokaten hva han skal formidle videre?

Skrevet

He-he.

han var ikke på gråten..var blank i øynene gjennom hele intervjuet.. Sikkert fyrt seg en joint før sending..han legger jo ikke akkurat skjul på hasjbruken sin;-)

Skrevet

Ja, og tror du at advokaten styrer Sven O, eller at Sven O forteller advokaten hva han skal formidle videre?

Sven O's advokat er vel ikke nødvendigvis styrt av Sven O. selv, men kanskje av hans sønner, som prøver å beskytte sin far mot seg selv, særlig nå som han også er syk.

Skrevet

He-he.

Her snakker vi sikkert om en gullkantet avtale a la det Sven O. selv har!

Skrevet

Sven O's advokat er vel ikke nødvendigvis styrt av Sven O. selv, men kanskje av hans sønner, som prøver å beskytte sin far mot seg selv, særlig nå som han også er syk.

Se og Hør har jo allerede sagt at de vil betale alle "kilder" som vil gå til sak mot boka.

Kanskje han rett og slett holder seg der pengesekken er?

Skrevet

Se og Hør har jo allerede sagt at de vil betale alle "kilder" som vil gå til sak mot boka.

Kanskje han rett og slett holder seg der pengesekken er?

Mulig, jeg kjenner ikke detaljene i saken så godt.

Vet bare at SvenO burde beskyttes mot seg selv, sånne folk burde bli det, og ikke utnyttes slik han har blitt av Se&Hør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...