Gå til innhold

Han Se & Hør fyren

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Erling Kagge er sjef for forlaget som har gitt ut boka.

De burde begge skamme seg for å utnytte en alkoholiker...

Mette Marit er glad i faren sin, men ble tvunget til å avstå fra kontakt pga Se&Hør! For å forhindre flere historier; og nyere historier til den drittpressa...

Skrevet

Synes igrunn ikke det står respekt av folk som røyker seg høye på hasj rett før et intervju (eller i det hele tatt). Hadde han gitt ut boka av idealistiske årsaker kunne jeg kanskje forandret mening - men denne mannen er vel mest sannsynlig bare ute etter å tjene gode penger. Hvorfor står det respekt av det? Han har jo vært endel av dette tvilsomme paparazzi-kjøret selv.

Nja, han sier jo at boka er et like stort oppgjør med seg selv, som med Se og Hør-folka.

Skrevet

Mulig, jeg kjenner ikke detaljene i saken så godt.

Vet bare at SvenO burde beskyttes mot seg selv, sånne folk burde bli det, og ikke utnyttes slik han har blitt av Se&Hør.

Der er vi helt enige :)

Skrevet

Enig med deg.Håper S&H går konk. Vi trenger ikke sånn dritt. Men, syns jo at du bør lese boka. Om ikke annet, så for å få noen nye argumenter mot møkkabladet.

Ja, mulig jeg gjør det, men er ikke så interessert i å lese om alle eksemplene, men skal tenke på det.

Skrevet

han var ikke på gråten..var blank i øynene gjennom hele intervjuet.. Sikkert fyrt seg en joint før sending..han legger jo ikke akkurat skjul på hasjbruken sin;-)

Just presis:-) Det var nok ingen tårer i de øynene der, nei. Ikke til å ta feil av..Eeee...eee..og stadig godt tak i vannglasset :-)

Han var tydelig påvirket av hasj, og det slo meg med en gang.

Skrevet

De burde begge skamme seg for å utnytte en alkoholiker...

Mette Marit er glad i faren sin, men ble tvunget til å avstå fra kontakt pga Se&Hør! For å forhindre flere historier; og nyere historier til den drittpressa...

Joa, men jeg syntes det er ganske utrolig at ikke datteren og hennes styrtrike kjæreste kunne gitt gamlingen en mobiltelefon! Er det mulig at en blivende kronprinsesses far kan bli så til de grader overlatt til seg selv? En løsmunnet, alkoholisert gammel mann som kan true hele monarkiet? Hadde de hatt gode rådgivere hadde gamlingen vært tatt hånd om på en mye bedre måte. *rystet*

Skrevet

Joa, men jeg syntes det er ganske utrolig at ikke datteren og hennes styrtrike kjæreste kunne gitt gamlingen en mobiltelefon! Er det mulig at en blivende kronprinsesses far kan bli så til de grader overlatt til seg selv? En løsmunnet, alkoholisert gammel mann som kan true hele monarkiet? Hadde de hatt gode rådgivere hadde gamlingen vært tatt hånd om på en mye bedre måte. *rystet*

Tror du virkelig at det er så enkelt?

At Svend O er en type som det er mulig å ta vare på, ved å sørge for at han har en mobiltelefon? Jeg tror nok at han er mer komplisert enn som så :-(

"Rister på hodet over naivitet.."

Skrevet

Tror du virkelig at det er så enkelt?

At Svend O er en type som det er mulig å ta vare på, ved å sørge for at han har en mobiltelefon? Jeg tror nok at han er mer komplisert enn som så :-(

"Rister på hodet over naivitet.."

Ja, vet du, det tror jeg. Hvis de hadde ligget litt i forkant og tatt problemet på alvor tror jeg mye kunne vært unngått. Ikke alt, men mye.

Skrevet

Ja, vet du, det tror jeg. Hvis de hadde ligget litt i forkant og tatt problemet på alvor tror jeg mye kunne vært unngått. Ikke alt, men mye.

Jeg tror at hvis det hade vært en mulighet, så hadde de gjort det. I hvert fall kronprinsen. Har inntrykk av at han har gjort alt det som står i deres makt for at foholdet til svigerfar skulle være bra. Og hvis det bare hadde stått på materielle goder, så hadde de nok skaffet han det.

Tror det stikker noe dypere enn som så...

Gjest anonym i dag!
Skrevet

Du vet ingenting om hvordan den mannen har vært overfor familie og elskerinner.. jeg ønsker ikke og utdype, men jeg kjenner personlig og har også hentet en "forhenværende kjæreste" på arbeidsplassen hennes fordi hun ikke turde og gå hjem alene.. jeg kjenner ikke Mette Marit, men mange i pappaens krets og Sven O er ikke til og styre når det kommer til penger, ikke engang sine barn! han er som mange andre som kun tenker på seg selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...