Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sdd, Keinstein, Morsk, Gripp, Mcloud,zakko, sør, prozak, mrxx, goliath, musikeren. Er det flere? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er Morsk mann? Hmm, har ikke flere navn jeg, sorry. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Er Morsk mann? Hmm, har ikke flere navn jeg, sorry. Ikke sikker, har bare hatt inntrykk av det i alle muslim trådene.. *ler* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er Sør en mann? Jeg har hele tiden trodd det var en dame. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Er Sør en mann? Jeg har hele tiden trodd det var en dame. Tror nok det er en mann ja. Og Petter Smart, glemte han. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Oslogutt, Stone, Rainm@n og nick. De tre første har jeg aldri sett her på dol? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 "Sdd, Keinstein, Morsk, Gripp, Mcloud,zakko, sør, prozak, mrxx, goliath, musikeren." Vi har Petter Smart, Heldiggrisen med babes, streker på veggen, Hawkwind, Jeg har sikkert glemt noen, det er da vel flere menn enn som så her? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 "Sdd, Keinstein, Morsk, Gripp, Mcloud,zakko, sør, prozak, mrxx, goliath, musikeren." Vi har Petter Smart, Heldiggrisen med babes, streker på veggen, Hawkwind, Jeg har sikkert glemt noen, det er da vel flere menn enn som så her? Streker på vegggen, det er en mann? Alltid hatt for meg at det er en dame. Hawkind er lenge siden jeg har sett noe til her syntes jeg... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Streker på vegggen, det er en mann? Alltid hatt for meg at det er en dame. Hawkind er lenge siden jeg har sett noe til her syntes jeg... Streker på veggen er mann,eller kanskje rettere en unggutt Hawkwind var her en del i høst, men jeg er enig i at jeg ikke har sett han i det siste. 0 Siter
Alana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Oslogutt, Stone, Rainm@n og nick. Nå tror jeg det var noen som ble fornøyd ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Oslogutt, Stone, Rainm@n og nick. Stone skrev jo til og med i går, Rainm@n er innom nå og da og det er forresten Andor også. Oslogutt kommer og forsvinner litt han og. Hawkind, Singularity er også innom innimellom men alle var vel mer aktive før. Samme med Geir, Hulkert og Simen. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Stone skrev jo til og med i går, Rainm@n er innom nå og da og det er forresten Andor også. Oslogutt kommer og forsvinner litt han og. Hawkind, Singularity er også innom innimellom men alle var vel mer aktive før. Samme med Geir, Hulkert og Simen. Andor husker jeg fra min "tid" for flere år siden, men er meget sjelden jeg har sett han i det siste. De andre du nevner kan jeg huske såvidt, men ikke noe mer enn det. 0 Siter
Rainm@n Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 De tre første har jeg aldri sett her på dol? Hæ??? Har du ikke sett meg??? ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Nå tror jeg det var noen som ble fornøyd ;-) Jeg glemmer ikke han da ) Nå er det snart sommer og sommerpils på Løkka ) 0 Siter
Rainm@n Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Stone skrev jo til og med i går, Rainm@n er innom nå og da og det er forresten Andor også. Oslogutt kommer og forsvinner litt han og. Hawkind, Singularity er også innom innimellom men alle var vel mer aktive før. Samme med Geir, Hulkert og Simen. Dorthe, kjære Dorthe! :-))) Takker såååå masse for hederlig omtale! *klem&skål* 0 Siter
Alana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg glemmer ikke han da ) Nå er det snart sommer og sommerpils på Løkka ) Yes! Jeg gleder meg masse til det! Vi vurderte å ta med oss en flaske vin bort i snøen der du vet her om dagen, så vi kan vise bilde til sommeren ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Andor husker jeg fra min "tid" for flere år siden, men er meget sjelden jeg har sett han i det siste. De andre du nevner kan jeg huske såvidt, men ikke noe mer enn det. Siste svaret mitt kom feil Stone skrev jo til og med i går, Rainm@n er innom nå og da og det er forresten Andor også. Oslogutt kommer og forsvinner litt han og. Hawkind, Singularity er også innom innimellom men alle var vel mer aktive før. Samme med Geir, Hulkert og Simen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Dorthe, kjære Dorthe! :-))) Takker såååå masse for hederlig omtale! *klem&skål* Klem og skål til deg og. Når åpner sommerstedet vårt? Før første mai? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.