Gå til innhold

FU: hvor mange menn er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes!

Jeg gleder meg masse til det! Vi vurderte å ta med oss en flaske vin bort i snøen der du vet her om dagen, så vi kan vise bilde til sommeren ;-)

Kanskje vi får tidlig vår *håper*

Alle utestedene har jo bord ute nå også:o)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

21

• Dorthe

17

• Rainm@n

14

• Hatsumomo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg glemmer ikke han da :o)

Nå er det snart sommer og sommerpils på Løkka :o)

Kunne du forresten sendt med msn-adressen til laguna? Hun sa at bl.a. du kunne gi meg den...

Skrevet

"Sdd, Keinstein, Morsk, Gripp, Mcloud,zakko, sør, prozak, mrxx, goliath, musikeren."

Vi har Petter Smart, Heldiggrisen med babes, streker på veggen, Hawkwind,

Jeg har sikkert glemt noen, det er da vel flere menn enn som så her?

Du husker godt:-) nolte og Altman har jeg ikke sett her på lenge, men de var her mye før. Spenning, er han her nå for tida? Ørkenvandreren ser jeg her av og til. Og så er det jo vår alles kjære mislykket, men det er godt mulig at jeg er én av ca tre som husker ham.

magnus, jacob og andor har vel neppe vist seg her de siste årene? Æsj, jeg er ikke helt med lenger:-)

Skrevet

Klem og skål til deg og.

Når åpner sommerstedet vårt? Før første mai?

De åpner og stenger med vinden... Tipper sånn rundt påsketider, så det er ikke så lenge til :-) *sperrer kredittkortet med det samme*

Snakket om å få tatt et bilde av gjengen før det. I snøen. Med vin og nachos og full pakke. Sånt slår an, vettu! :-)

Skrevet

Kanskje vi får tidlig vår *håper*

Alle utestedene har jo bord ute nå også:o)

Sen vinter og tidlig vår :-) Satser på det!

Skrevet

Kunne du forresten sendt med msn-adressen til laguna? Hun sa at bl.a. du kunne gi meg den...

Dø, jeg har den ikke men hun kommer hit til mandag og har akkurat fått igjen dataen fra reperasjon så hun kommer nok innom i løpet av helga.

Skrevet

Du husker godt:-) nolte og Altman har jeg ikke sett her på lenge, men de var her mye før. Spenning, er han her nå for tida? Ørkenvandreren ser jeg her av og til. Og så er det jo vår alles kjære mislykket, men det er godt mulig at jeg er én av ca tre som husker ham.

magnus, jacob og andor har vel neppe vist seg her de siste årene? Æsj, jeg er ikke helt med lenger:-)

Du husket mange. Men jeg vet ikke hvem magnus er da.

Skrevet

Dø, jeg har den ikke men hun kommer hit til mandag og har akkurat fått igjen dataen fra reperasjon så hun kommer nok innom i løpet av helga.

Hun er fjern den dama altså ;-)

Skrevet

De åpner og stenger med vinden... Tipper sånn rundt påsketider, så det er ikke så lenge til :-) *sperrer kredittkortet med det samme*

Snakket om å få tatt et bilde av gjengen før det. I snøen. Med vin og nachos og full pakke. Sånt slår an, vettu! :-)

Jeg er med på alt jeg. Bare jeg har barnefri. Jeg tror ikke kaninene har lyst på selskap nå i kulda brrr.

Skrevet

Hun er fjern den dama altså ;-)

Knis, i dag har minstemann sjokkert henne hihi.

Skrevet

Det vet jeg ;-)

Vi hadde da masse mannfolk her før...

Nick#7, Bamsefar, Kristian, Bill, Oppe, Vincent... You name it.

Skrevet

Eg er mann, men er ikkje her.

Basse er mann! Og hei og fytti rakker'n så lenge siden sist! :-o

Ok, dere er unnskyldt, men... er vi?

Dette å det bli en forandring på :-))

Skrevet

Han var en av dol-kjerringene og forsvant under det store mytteriet. Tror du finner ham sammen med alle de andre på mingles. Hvis det fortsatt eksisterer(?).

Skrevet

Basse er mann! Og hei og fytti rakker'n så lenge siden sist! :-o

Ok, dere er unnskyldt, men... er vi?

Dette å det bli en forandring på :-))

:-D

Det hjelper med dolete sambuarar for å bli trekt inn hit ja... - Eigentleg har vi vel betre ting å ta oss til? Hehe

Skrevet

Det vet jeg ;-)

Vi hadde da masse mannfolk her før...

Nick#7, Bamsefar, Kristian, Bill, Oppe, Vincent... You name it.

Skjønner ikke hvorfor de blir borte, men det er jo mange jenter som har falt fra også.

Men har du lagt merke til at hvis et gammelt nick kommer som plutselig er det en haug andre? Så det er nok mange som lurker og bruker tilfeldige nick.

Skrevet

How? :-o

Den passer seg ikke på dol. Kan bli en morsom historie i sommer ;o)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de blir borte, men det er jo mange jenter som har falt fra også.

Men har du lagt merke til at hvis et gammelt nick kommer som plutselig er det en haug andre? Så det er nok mange som lurker og bruker tilfeldige nick.

Det er det helt opplagt! Gidder ikke skifte nick jeg. Men så har jeg aldri skrevet masse innlegg heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...