Gå til innhold

FU: hvor mange menn er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Det er ingen ekte menn på DOL. Alle ekte menn bur i ein igloo i helga og lever av flesk, kjøtt og erter.

Men det er nokre av oss med god kontakt med våre feminine sider! - Og vi er menn vi óg!

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

21

• Dorthe

17

• Rainm@n

14

• Hatsumomo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den passer seg ikke på dol. Kan bli en morsom historie i sommer ;o)

Hehe, ok :-)

Skrevet

Du husket mange. Men jeg vet ikke hvem magnus er da.

Magnus husker ikke jeg heller, men Kristi@n. Og Mjølner, Flava, Theo, Balder, ElinTV, Inter, Tuffanega, Tiger'n og Vincent. Hm, mange som har forsvunnet herfra igjen ja...

Skrevet

Han var en av dol-kjerringene og forsvant under det store mytteriet. Tror du finner ham sammen med alle de andre på mingles. Hvis det fortsatt eksisterer(?).

OK.

Jeg har tittet to ganger på mingles og funnet ut at det ikke er noe for meg. Tror det eksisterer.

Skrevet

:-D

Det hjelper med dolete sambuarar for å bli trekt inn hit ja... - Eigentleg har vi vel betre ting å ta oss til? Hehe

Har vi? *klø seg i hodet*

Skrevet

Det er det helt opplagt! Gidder ikke skifte nick jeg. Men så har jeg aldri skrevet masse innlegg heller...

Men du skriver oftere enn de andre, Kanskje det er bare jeg som tror det siden jeg kjenner deg så jeg ser innleggene dine :o)

Skrevet

:-D

Det hjelper med dolete sambuarar for å bli trekt inn hit ja... - Eigentleg har vi vel betre ting å ta oss til? Hehe

Ja, så fort mitt goe navn og rykte er i faresonen blir jeg varslet av "ei av de faste" her inne. Kjekt sånn ;-)

Egentlig har jeg selvfølgelig helt andre ting å ta meg til :-)

(Gratulerer så masse, hvis jeg ikke har somlet meg til å si det tidligere! Noe som i så fall er skammelig og helt forkastelig, og vitner om en åndsfraværelse jeg vil fordømme og ta sterk avstand fra!)

Skrevet

Men du skriver oftere enn de andre, Kanskje det er bare jeg som tror det siden jeg kjenner deg så jeg ser innleggene dine :o)

Jeg tror det må være noe du føler ja ;-)

Skrevet

Neida, det er berre skryt ;-)

Skrevet

Tror han mente "vi", som i ham og meg ;-) Hei og hei, forresten :-)))

Skrevet

Magnus husker ikke jeg heller, men Kristi@n. Og Mjølner, Flava, Theo, Balder, ElinTV, Inter, Tuffanega, Tiger'n og Vincent. Hm, mange som har forsvunnet herfra igjen ja...

Vincent husker jeg og men ingen av de andre tror jeg. Hehe, men du var her før meg.

Skrevet

Ja, så fort mitt goe navn og rykte er i faresonen blir jeg varslet av "ei av de faste" her inne. Kjekt sånn ;-)

Egentlig har jeg selvfølgelig helt andre ting å ta meg til :-)

(Gratulerer så masse, hvis jeg ikke har somlet meg til å si det tidligere! Noe som i så fall er skammelig og helt forkastelig, og vitner om en åndsfraværelse jeg vil fordømme og ta sterk avstand fra!)

Ja snuppa har jo allereie starta i vidaregåande, så det var på tide!

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke den ;-)

Skrevet

Det var akkurat det vi ikke skjønte da, hehe.

Skrevet

Hei og hei og hei :-)

Skrevet

Vincent husker jeg og men ingen av de andre tror jeg. Hehe, men du var her før meg.

Men du var ikke med på treffene i de gode gamle dager heller? Flere av disse husker jeg nok spesielt fordi jeg traff dem.

Skrevet

Ja snuppa har jo allereie starta i vidaregåande, så det var på tide!

Jøsses! Skal si tida flyr! Hvis jeg henger i så rekker jeg forhåpentligvis innom en tur i bryllupet hennes ;-)

*fortsetter å skamme seg*

Skrevet

Jøsses! Skal si tida flyr! Hvis jeg henger i så rekker jeg forhåpentligvis innom en tur i bryllupet hennes ;-)

*fortsetter å skamme seg*

Det var altså det vidaregåande kurset på babysvømminga, seff! Kva trudde du??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...