Gå til innhold

FU: hvor mange menn er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet jeg ;-)

Vi hadde da masse mannfolk her før...

Nick#7, Bamsefar, Kristian, Bill, Oppe, Vincent... You name it.

Er det mulig? Husker du Bill??? Jeg var hellig overbevist om at jeg var den eneste som har SÅ lang fartstid her!

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

21

• Dorthe

17

• Rainm@n

14

• Hatsumomo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men du var ikke med på treffene i de gode gamle dager heller? Flere av disse husker jeg nok spesielt fordi jeg traff dem.

Treffene, ja... Det var tider... *mimre*

Hei og takk for sist og sånn! :-)

Skrevet

Men du var ikke med på treffene i de gode gamle dager heller? Flere av disse husker jeg nok spesielt fordi jeg traff dem.

Nei, jeg skulle være med på siste treffet på Sagene og så fikk jeg dato på sykehuset og var der i steden.

Skrevet

Er det mulig? Husker du Bill??? Jeg var hellig overbevist om at jeg var den eneste som har SÅ lang fartstid her!

Å nei... Jeg kjente da Bill. Har vært på treff med ham og greier ;-) Vi kan snakke litt om det der over noen øl til sommeren ;-)

Skrevet

Det var altså det vidaregåande kurset på babysvømminga, seff! Kva trudde du??

*lersåjegtriller*

...og det var DERES bryllup jeg tenkte på ;-)

(selv om jeg skrev hennes... kom litt skjevt ut det der...)

Skrevet

Treffene, ja... Det var tider... *mimre*

Hei og takk for sist og sånn! :-)

Takk i lige måde! :)

Skrevet

Jeg husker også Bill, selv om jeg glemte å nevne nicket hans lenger opp i tråden her :)

Skrevet

Å nei... Jeg kjente da Bill. Har vært på treff med ham og greier ;-) Vi kan snakke litt om det der over noen øl til sommeren ;-)

Dæven. Vært på treff med selveste Bill? Kult:-) Da jeg omsider bestemte meg for å slenge meg med på treff var Bill dol-historie. Det irriterer meg litt at jeg aldri rakk å treffe ham. Svarte han til forventningene?:-)

Skrevet

Dæven. Vært på treff med selveste Bill? Kult:-) Da jeg omsider bestemte meg for å slenge meg med på treff var Bill dol-historie. Det irriterer meg litt at jeg aldri rakk å treffe ham. Svarte han til forventningene?:-)

Hm...

Når du er så "gammel" at du kjente Bill, så tror jeg vi får mer ut av å snakke om disse tingene over en øl ;-)

Men det var hyggelig :-)

Skrevet

Hm...

Når du er så "gammel" at du kjente Bill, så tror jeg vi får mer ut av å snakke om disse tingene over en øl ;-)

Men det var hyggelig :-)

Stønn. Ja, du har selvsagt rett.

Men altså, hyggelig...? Han svarte ikke _helt_ til forventningene altså?

;-)

Skrevet

Stønn. Ja, du har selvsagt rett.

Men altså, hyggelig...? Han svarte ikke _helt_ til forventningene altså?

;-)

Hva skal en si da... Du presser meg jammen litt nå ;-)

Tror jeg kan si at folk ofte er litt mer "normale" i RL...

Skrevet

Hva skal en si da... Du presser meg jammen litt nå ;-)

Tror jeg kan si at folk ofte er litt mer "normale" i RL...

Ja, er det ikke kjipt? Jeg har liksom gått rundt og trodd at det bare var jeg som var påfallende vanlig på hele dol! Nå holder jeg på å miste alle illusjoner her. Bill? Selveste selve? Det var som pokker:-/

Skrevet

Ja, er det ikke kjipt? Jeg har liksom gått rundt og trodd at det bare var jeg som var påfallende vanlig på hele dol! Nå holder jeg på å miste alle illusjoner her. Bill? Selveste selve? Det var som pokker:-/

Kan hende jeg kan gi deg noen oppløftende detaljer over en øl vet du ;-)

Gjest en liten rettelse
Skrevet

Det er ingen ekte menn på DOL. Alle ekte menn bur i ein igloo i helga og lever av flesk, kjøtt og erter.

Men det er nokre av oss med god kontakt med våre feminine sider! - Og vi er menn vi óg!

LOL

kjekken!

;)

Skrevet

Kan hende jeg kan gi deg noen oppløftende detaljer over en øl vet du ;-)

Ja, ting kommer seg gjerne litt over en øl. Du skal se han var litt kul likevel;-)

Skrevet

Ja, ting kommer seg gjerne litt over en øl. Du skal se han var litt kul likevel;-)

Kanskje litt da ;-)

Skrevet

*kremt*

Greit å se at jeg nesten var glemt her:-)

Bare nesten, stone. Alle vi gamle travere fikk med oss at du allerede var nevnt og konsentrerte oss om de andre:-)

Skrevet

*kremt*

Greit å se at jeg nesten var glemt her:-)

Gudbedre! Er det den karen? :-)

Trøst: Vit at du ikke er den eneste som nesten er gått i glemmeboka her inne ;-)

Skrevet

Du husker godt:-) nolte og Altman har jeg ikke sett her på lenge, men de var her mye før. Spenning, er han her nå for tida? Ørkenvandreren ser jeg her av og til. Og så er det jo vår alles kjære mislykket, men det er godt mulig at jeg er én av ca tre som husker ham.

magnus, jacob og andor har vel neppe vist seg her de siste årene? Æsj, jeg er ikke helt med lenger:-)

Jeg husker mislykket...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...