Gå til innhold

FU: hvor mange menn er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gudbedre! Er det den karen? :-)

Trøst: Vit at du ikke er den eneste som nesten er gått i glemmeboka her inne ;-)

Hallo, unge mann:-) Ja, jeg begynte å titte innom igjen før jul en gang, men ikke så mye som før. Gidder ikke skrive noe særlig her lenger.

Håper dere har det bra, og hils:-)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

21

• Dorthe

17

• Rainm@n

14

• Hatsumomo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hallo, unge mann:-) Ja, jeg begynte å titte innom igjen før jul en gang, men ikke så mye som før. Gidder ikke skrive noe særlig her lenger.

Takk ;-)

Skrevet

Hehe, takk gammel'n ;-)

Joda, alt er topp her! Har ikke skrevet på flere år jeg, før jeg ble lurt innpå i sommer en gang... Og så har det vært stopp til nå... Og så blir det nok stopp igjen.... Som Bassisten sier: Vi har da annet å ta oss til ;-)

Skåle, for eksempel ;-)

Skrevet

Hehe, takk gammel'n ;-)

Joda, alt er topp her! Har ikke skrevet på flere år jeg, før jeg ble lurt innpå i sommer en gang... Og så har det vært stopp til nå... Og så blir det nok stopp igjen.... Som Bassisten sier: Vi har da annet å ta oss til ;-)

Skåle, for eksempel ;-)

Gidder bare skrive en melding til dere to:-)

Jeg sitter og jobber litt og da titter jeg innom. Ellers har jeg altfor mye annet å tenke på til å gidde sitte her, så det blir bare noen gjesteopptredener for å holde nicket vedlike.

Skålen tar jeg en annen dag:-)

Skrevet

Menn?

Kun en. Undertegnede.

Øh, jeg tror kanskje du har glemt noe viktig. Noe du skjulle gjøre. Et annet sted. Definitivt et annet sted! ;-)

Skrevet

Øh, jeg tror kanskje du har glemt noe viktig. Noe du skjulle gjøre. Et annet sted. Definitivt et annet sted! ;-)

*Spent* :-)

Skrevet

Jeg har klisterhjerne;-)

Skrevet

*Spent* :-)

Det var visst sånn omtrent nå jeg skulle gå og legge meg, tror jeg. Natta Alana, sov godt! *piler*

Skrevet

Det var visst sånn omtrent nå jeg skulle gå og legge meg, tror jeg. Natta Alana, sov godt! *piler*

Jaja, hvis du møter like presis til sommeren så... ;-)

God natt!

Skrevet

Jaja, hvis du møter like presis til sommeren så... ;-)

God natt!

Jepp, alltid presis. *klargjør levra* ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du husker godt:-) nolte og Altman har jeg ikke sett her på lenge, men de var her mye før. Spenning, er han her nå for tida? Ørkenvandreren ser jeg her av og til. Og så er det jo vår alles kjære mislykket, men det er godt mulig at jeg er én av ca tre som husker ham.

magnus, jacob og andor har vel neppe vist seg her de siste årene? Æsj, jeg er ikke helt med lenger:-)

Mislykket husker jeg godt, men de andre tror jeg må være far før jeg begynte på dol.

Spenning har jeg bare såvidt sett nicket til.

Skrevet

"Sdd, Keinstein, Morsk, Gripp, Mcloud,zakko, sør, prozak, mrxx, goliath, musikeren."

Vi har Petter Smart, Heldiggrisen med babes, streker på veggen, Hawkwind,

Jeg har sikkert glemt noen, det er da vel flere menn enn som så her?

Er ikke Zakko katta, da? Det er jeg temmelig sikker på.

Skrevet

Oslogutt, Stone, Rainm@n og nick.

PappaBjørn. Han har jeg savnet mange ganger.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er ikke Zakko katta, da? Det er jeg temmelig sikker på.

Og hvem er du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...