Gå til innhold

FU: hvor mange menn er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en av disse er menn da Hatsumomo...........*forferdelig nick å skrive*....:-)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

21

• Dorthe

17

• Rainm@n

14

• Hatsumomo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det vet jeg ;-)

Vi hadde da masse mannfolk her før...

Nick#7, Bamsefar, Kristian, Bill, Oppe, Vincent... You name it.

Filo! Og Geir, ArneAnd og Fuzzy76, Hulkert, Nosferatu, IngenLurerDenneGutten, Vanman, Inter.

Skrevet

"Sdd, Keinstein, Morsk, Gripp, Mcloud,zakko, sør, prozak, mrxx, goliath, musikeren."

Vi har Petter Smart, Heldiggrisen med babes, streker på veggen, Hawkwind,

Jeg har sikkert glemt noen, det er da vel flere menn enn som så her?

Husk at det er menn det spørres etter da Ulvinnen. Da blir det bare en igjen på lista:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Husk at det er menn det spørres etter da Ulvinnen. Da blir det bare en igjen på lista:-)

Javisst, har du rett!

*Slår seg for pannen*

Det er bare to(!) menn på dol, mine kjære mrxx og Heldiggrisen med babes.

Det er godt at det er to av dere, det passer bra når amber og jeg skal i gang med vårkolleksjonen på sexy skinnklær.

Skrevet

Bare en av disse er menn da Hatsumomo...........*forferdelig nick å skrive*....:-)

Hå hå .... ;)

Skrevet

Zakko er katta.

Katta? Er ikke zakko gutt da?

Mener at katta er jente...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hæ??? Har du ikke sett meg??? ;-)

Jeg har heller ikke sett deg skrive her inne, men det er vel du som er samboeren til Alana?

Skrevet

Jeg har heller ikke sett deg skrive her inne, men det er vel du som er samboeren til Alana?

Jepp, det er meg :-)

Og så er det vel et halvt tiår siden jeg var spesielt aktiv her inne ;-)

Skrevet

Nope :)

Hehe, nei det er vel minst 5 år siden jeg hadde min gullalder her. Forsvant da Småprat forsvant. Kosen ble borte, liksom...

Skrevet

Hehe, nei det er vel minst 5 år siden jeg hadde min gullalder her. Forsvant da Småprat forsvant. Kosen ble borte, liksom...

Ok, vel var her for 8 år siden, så laaaaang pause og nå de siste 2 årene har jeg tittet innom her igjen...

Men klart, er ikke alltid lett å huske alle nick heller fra den tiden jeg var her.

Men noen nick skiller seg mer ut enn andre.... :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp, det er meg :-)

Og så er det vel et halvt tiår siden jeg var spesielt aktiv her inne ;-)

Og det var etter det at jeg fikk skrivekløe, selv om jeg har vært på dol lenger enn som så.

Du får forresten hilse Alana og spørre om hun har sviktet msn helt, siden hun alltid enten står som opptatt eller frakoblet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...