Gå til innhold

Thomas og Harald som blinde *LOL*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte bare ta med en liten dol-pause isted for å se på innslaget med T&H som blinde! *LOL*

Lo så fælt at jeg måtte sette fra meg rødvinsglasset av hensyn til klær og sofa:-)

Skrevet

Jeg tisset nesten på meg... helt fantastisk!

Det hjalp veldig på en drittdag! :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Første innslaget jeg har ledd så jeg nesten griner. Dette må jeg bare se i reprise igjen! Var vanvittig morsomt!

Skrevet

Jeg tisset nesten på meg... helt fantastisk!

Det hjalp veldig på en drittdag! :-)

Og så tålmodige, da! Tenk å orke å vase rundt i byen i nesten 1,5 timer med bind for øynene!! :-)

Skrevet

Lo på meg tårer og hostekule. Jeg skal definitivt se reprisen :-))

Skrevet

Hysterisk morsomme:) jeg lo på meg en real hostekule!! synes Harald var best der han rota rundt midt i veien og skapte tilnærmet trafikk kaos.

De må ha det utrolig morsomt i den jobben der:)

Skrevet

Første innslaget jeg har ledd så jeg nesten griner. Dette må jeg bare se i reprise igjen! Var vanvittig morsomt!

Åh, glemte dem helt i kveld jeg! Når er reprisen?

Gjest Tacomix
Skrevet

Åh, glemte dem helt i kveld jeg! Når er reprisen?

Ser på tv2.no at det er i morgen kl.22.15. Men er ikke sikkert. Ellers finnes programmet på webtv. men der må du betale!

Gjest Aviaana
Skrevet

Lo på meg tårer og hostekule. Jeg skal definitivt se reprisen :-))

Når er reprisen?

Glemte det jeg :(

Skrevet

Ser på tv2.no at det er i morgen kl.22.15. Men er ikke sikkert. Ellers finnes programmet på webtv. men der må du betale!

Reprise kl 22.15 på en lørdag?

*skeptisk*

Får følge med på tv-programmet de nærmeste dagene :o)

Skrevet

Det var stilig. Jeg trodde Karl Johan skulle være enkel med brosteinen og flisene jeg, men der tok jeg feil gitt :o)

Skrevet

Når er reprisen?

Antagelig så er det lagt ut på youtube allerede så du kan sikkert søke der :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Reprise kl 22.15 på en lørdag?

*skeptisk*

Får følge med på tv-programmet de nærmeste dagene :o)

Ja, jeg er skeptisk på det jeg også! Noe feil var det på siden for layouten var virkelig ikke bra.

Men følg med i tvprogrammet, det er det sikreste, eller sjekk teksttv om du har det!

Skrevet

Når er reprisen?

Ikke helt sikker...sjekka da jeg ikke fikk med meg forrige episode. Visstnok på tv2sebra i morgen (som jeg ikke har), og på tv2 en natt senere i uka.

Skrevet

Når er reprisen?

Mandag kveld kl 2350

Skrevet

Det var ukens underholdning ja, og når Harald gikk inn i klesstativet tok det helt av.

Ganske så humoristisk han fra blindeforbundet også, når han fortalte at førerhunden og den "blinde" var like forvirret.

Skrevet

Det var ukens underholdning ja, og når Harald gikk inn i klesstativet tok det helt av.

Ganske så humoristisk han fra blindeforbundet også, når han fortalte at førerhunden og den "blinde" var like forvirret.

*LOL*, ja det med klesstativet var virkelig morsomt! Og da han gikk rett inn i en bil! :-)

Lurer på hva fyren i bilen tenkte *he he*

Skrevet

*LOL*, ja det med klesstativet var virkelig morsomt! Og da han gikk rett inn i en bil! :-)

Lurer på hva fyren i bilen tenkte *he he*

Bra det ikke var en illsint sjåfør som hoppa ut og lurte på om det ble merker på bilen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...