Gjest nysgjerrigper av natur Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Er alle yrkesgrupper representert på dol? Er det flertall med høy utdannelse, master- eller doktorgrad eller er de fleste uten utdannelse? 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har nesten ikkje utdanning etter vgs. Jobbar som utviklar og teknisk sjef i eit internettselskap. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har nesten ikkje utdanning etter vgs. Jobbar som utviklar og teknisk sjef i eit internettselskap. Jeg går på universitetet nå! Driver på med en lang utdannelse til noe bra! 0 Siter
carma Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har høy utdannelse, men ingen jobb... Sambo har ingen utdannelse, men fet jobb... Ironisk, hm? 0 Siter
Gjest nysgjerrigper av natur Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har høy utdannelse, men ingen jobb... Sambo har ingen utdannelse, men fet jobb... Ironisk, hm? Du er dame, han er mann. Der er ironien. Kvinner er flertall i høyere utdanning, men tjener mye mindre enn menn. Det er tragisk, ikke ironisk. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 jeg har sett/lest om lærere, leger, ,advokater og psykologer her på DOL men en prest har jeg ennå til gode å treffe. selv har jeg en treåring utdanning innenfor helse og sosialsektoren. Tenker å ta mster etterhvert. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg går på universitetet nå! Driver på med en lang utdannelse til noe bra! 0 Siter
Sofline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kommende studerende her. Jeg skal ta en mastergrad. 0 Siter