Gå til innhold

Lærere, sykepleiere, prester, leger, advokater

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigper av natur
Skrevet

Er alle yrkesgrupper representert på dol? Er det flertall med høy utdannelse, master- eller doktorgrad eller er de fleste uten utdannelse?

Skrevet

Har nesten ikkje utdanning etter vgs. Jobbar som utviklar og teknisk sjef i eit internettselskap.

Gjest Tacomix
Skrevet

Har nesten ikkje utdanning etter vgs. Jobbar som utviklar og teknisk sjef i eit internettselskap.

Jeg går på universitetet nå! Driver på med en lang utdannelse til noe bra!

Skrevet

Jeg har høy utdannelse, men ingen jobb... Sambo har ingen utdannelse, men fet jobb...

Ironisk, hm?

Gjest nysgjerrigper av natur
Skrevet

Jeg har høy utdannelse, men ingen jobb... Sambo har ingen utdannelse, men fet jobb...

Ironisk, hm?

Du er dame, han er mann. Der er ironien. Kvinner er flertall i høyere utdanning, men tjener mye mindre enn menn. Det er tragisk, ikke ironisk.

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg har sett/lest om lærere, leger, ,advokater og psykologer her på DOL men en prest har jeg ennå til gode å treffe.

selv har jeg en treåring utdanning innenfor helse og sosialsektoren. Tenker å ta mster etterhvert.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg går på universitetet nå! Driver på med en lang utdannelse til noe bra!

Skrevet

Kommende studerende her. Jeg skal ta en mastergrad.

Gjest Pontiac
Skrevet

Har bare et år, komprimert vg, som har gitt en utdannelse.

Men har en god jobb med bra lønn i en annen stilling som jeg ikke har noen tidligere erfaring i.

Er sosial, arbeidsom, ærlig og ansvarsfull, og selv om en da har lett for å bli kastet inn i ting så har det gitt meg mang en mulighet, også denne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...