Gjest jobbundersøkelse Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 hva slags jobb har du? På en skala fra 1 til 10 hvor fornøyd er du med dem? Hva gjør at du er fornøyd/misfornøyd? 0 Siter
Gjest tror jeg skifter jobb Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 På en skala fra 1 til 10? ca 5. Hadde det ikke vært for en UTROLIG dårlig leder ville jeg sagt 9! 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 10. Har maks frihet og ansvar og kolleger eg har jobba med i ei årrekke og som også er gode vener. Gode utviklingsmuligheter og interessante prosjekt. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Førskolelærer 2 stilling i barnehage. Vil si en 8. Fornøyd: jeg jobber med en utrolig herlig barnegruppe på 0-3 år. Misfornøyd: visse ting jeg ikke er helt komfortable med fordi jeg er ny i jobben. Men det kommer seg vel. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd så en 7er vil jeg gi. Det kan være tøft til tider med masse bråk og hodebry og vonde skjebner men jeg savner jobben raskt hvis jeg er syk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Den siste jobben som jeg hadde i vår må ha vært -5. Verste stedet jeg har opplevd. Ga overhode ikke mersmak til å søke flere jobber, nei. I sommer tror jeg at jeg skal være ølsmaker med Alana, Laguna og Rainm@n 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 10 Jeg liker å se at det jeg gjør er til hjelp. Det er ikke bare penger som er viktig i en jobb, men de er en god nr 1 paralelt med trivselen nr 1. 0 Siter
Alana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Den siste jobben som jeg hadde i vår må ha vært -5. Verste stedet jeg har opplevd. Ga overhode ikke mersmak til å søke flere jobber, nei. I sommer tror jeg at jeg skal være ølsmaker med Alana, Laguna og Rainm@n LOL! Det blir en travel jobb med ubekvem arbeidstid ;-) 0 Siter
Gjest student for en periode Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Akkurat nå har jeg studiepermisjon fra den faste jobben og jobber som vikar innimellom her og der. Jeg studerer for å videreutvikle meg og synes det er vanskelig å gi noen tall. 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 En nier. Jeg har stor frihet, mye ansvar, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver og et perfekt utgangspunkt for å klatre videre for å komme dit jeg vil:-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Den siste jobben som jeg hadde i vår må ha vært -5. Verste stedet jeg har opplevd. Ga overhode ikke mersmak til å søke flere jobber, nei. I sommer tror jeg at jeg skal være ølsmaker med Alana, Laguna og Rainm@n Ta kontakt hvis dere trenger flere! Jeg er dødsgod på øl:-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 LOL! Det blir en travel jobb med ubekvem arbeidstid ;-) Den koster til og med ) 0 Siter
Alana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Den koster til og med ) Med mindre du påtar deg jobber. Som f.eks. å rense pissoiret. Det er innbringende ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ta kontakt hvis dere trenger flere! Jeg er dødsgod på øl:-D Vi sier fra. Tror vi alle er flinke på den fronten når det passer ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Med mindre du påtar deg jobber. Som f.eks. å rense pissoiret. Det er innbringende ;-) LOL 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det var da et utidig spørsmål på en fredagskveld! ;-) Nesten like ille som at _søndags_avisa har en egen seksjon som heter "jobb"! *LOL* Ikke akkurat det jeg vil lese om på en søndagsformiddag i morgenkåpa på soffaen, nei;-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vi sier fra. Tror vi alle er flinke på den fronten når det passer ;o) Men jeg blir morsom også! Teller det? Please...? ;-) 0 Siter
Alana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Men jeg blir morsom også! Teller det? Please...? ;-) Det hjelper mye ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det hjelper mye ;-) Ah, jeg visste det! Da ringer dere? Ja? ;-) 0 Siter
Alana Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ah, jeg visste det! Da ringer dere? Ja? ;-) Ja, det er 911 fortsatt eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.