Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med jobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg blir morsom også! Teller det? Please...? ;-)

Klart det teller. Vi møtes der det er lekeplass for barna.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

14

• Dorthe

12

• Alana

9

• Rainm@n

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den siste jobben som jeg hadde i vår må ha vært -5. Verste stedet jeg har opplevd. Ga overhode ikke mersmak til å søke flere jobber, nei.

I sommer tror jeg at jeg skal være ølsmaker med Alana, Laguna og Rainm@n

Sommerjobben sammen med Dorthe er en sterk 10'er! Av helt naturlige årsaker! :-))

Den mer hverdagslige jobben er en like sterk 9'er. Stor frihet, varierte oppgaver, innflytelsesrik. Etter 5 år gleder jeg meg fortsatt til å gå på jobb hver dag! :-)

Skrevet

LOL

Jepp! Det ER det! Ei halvflaske her og ei halvflaske der... Blir fort full av det! ;-)

Skrevet

Klart det teller. Vi møtes der det er lekeplass for barna.

Jaddajaddajadda. Skal jeg henge der hele sommeren, liksom? Visstnok liker jeg dere godt, men det får da være måte på. Jeg må varsles, asså. Varsles. Må jo stille med frisk og nypoelert lever, kledelig antrekk og fulle kredittkort, så jeg må varsles. Minst tre dager i forveien! ;-)

Skrevet

Sommerjobben sammen med Dorthe er en sterk 10'er! Av helt naturlige årsaker! :-))

Den mer hverdagslige jobben er en like sterk 9'er. Stor frihet, varierte oppgaver, innflytelsesrik. Etter 5 år gleder jeg meg fortsatt til å gå på jobb hver dag! :-)

Den jobben er bedre enn en tier. Godt du har nier'n og betale med ;o)

Skrevet

Jaddajaddajadda. Skal jeg henge der hele sommeren, liksom? Visstnok liker jeg dere godt, men det får da være måte på. Jeg må varsles, asså. Varsles. Må jo stille med frisk og nypoelert lever, kledelig antrekk og fulle kredittkort, så jeg må varsles. Minst tre dager i forveien! ;-)

Fulle kredittkort er EKSTREMT viktig på den sommerjobben, ja! Holder fortsatt på med å fylle det opp etter sommerens hardkjør! "Fylle det opp" som i "Nullstille det igjen"! :-O

Men hjertelig velkommen skal du være! :-)

Skrevet

Men vi varsler jo knapt hverandre mer enn før vi sitter der. Sånn a la sms, nå er jeg her :o)

Skrevet

Fulle kredittkort er EKSTREMT viktig på den sommerjobben, ja! Holder fortsatt på med å fylle det opp etter sommerens hardkjør! "Fylle det opp" som i "Nullstille det igjen"! :-O

Det er fordi det var så mye fint vær i fjor. Noen fordeler er det da med global oppvarming og det må vi nyte :o)

Skrevet

Takk, R@inman. Takk. Og takk for sist! Tror jeg hilste såvidt på deg på et eller annet treff. Har i alle fall sett bildebevis selv om det hele er litt...Vagt.

;-)

Skrevet

3 dagers varsling er i overkant, for å si det mildt. Må jo se an været, så her får man melding 3 minutter før oppmøte og innrullering! ;-)

Forresten... Et lite tips angående den levra... Legg den konstant på sprit, så er den alltid klar og nypolert ;-)

Skrevet

Det er fordi det var så mye fint vær i fjor. Noen fordeler er det da med global oppvarming og det må vi nyte :o)

Fordeler?? For hva da? Ikke kontoen min i alle fall! ;-)

Skrevet

Men vi varsler jo knapt hverandre mer enn før vi sitter der. Sånn a la sms, nå er jeg her :o)

Ja, det kan jeg jo se. Menneh, øh, sånn utover det. Ser du noe jeg ikke ser?:-)

Skrevet

Takk, R@inman. Takk. Og takk for sist! Tror jeg hilste såvidt på deg på et eller annet treff. Har i alle fall sett bildebevis selv om det hele er litt...Vagt.

;-)

En skal ikke dvele sånn ved fortiden!

Det er på tide med en reunion ;-)

Skrevet

;-)

*ugh!* Sier du det ja... Hm... Tja... Jooooo... KLART jeg husker deg! Det var jo kjempekoselig!! :-))

*kremt*

Skrevet

Fordeler?? For hva da? Ikke kontoen min i alle fall! ;-)

Uten nier'n hadde det vært verre :o)

Skrevet

Ja, det kan jeg jo se. Menneh, øh, sånn utover det. Ser du noe jeg ikke ser?:-)

Nei, det gjør jeg nok ikke.

Skrevet

Uten nier'n hadde det vært verre :o)

Oh yes! Uten 9'ern hadde det vært umulig!

Skål for 9'ern! :-))

Skrevet

*ugh!* Sier du det ja... Hm... Tja... Jooooo... KLART jeg husker deg! Det var jo kjempekoselig!! :-))

*kremt*

Haha! Ja, ikke sant? *klemmeeeeeeeer* :-)

PS: du har litt mye hår, sant?

Skrevet

En skal ikke dvele sånn ved fortiden!

Det er på tide med en reunion ;-)

Jupp, det er det. Skål!:-)

Skrevet

Haha! Ja, ikke sant? *klemmeeeeeeeer* :-)

PS: du har litt mye hår, sant?

:-o

Da tror jeg du blander med en annen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...