Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med jobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Ja, ikke sant? *klemmeeeeeeeer* :-)

PS: du har litt mye hår, sant?

Hå, hå, hå! ;-) Hår??? :-O

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

14

• Dorthe

12

• Alana

9

• Rainm@n

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det gjør jeg nok ikke.

Nei, det ante meg:-) Men hvor har dere gjort av frøken laguna i aften?

Skrevet

En 10'er, som regel.

Jeg får jobbe med det jeg liker og er flink til. Jeg har en bra sjef og supre medarbeidere. Jeg får snakke med utrolig mange mennesker hver dag og ta del i mange enkeltskjebner, på godt og vondt.

Selvsagt er det dager der sjefen er mindre ok, ting koker litt, deadline kommer altfor tidlig og menneskene jeg er i kontakt med bare er suppegjøker hele gjengen. Men de dagene er heldigvis mer sjeldne enn de gode dagene.

Skrevet

:-o

Da tror jeg du blander med en annen ;-)

Ja, sikkert. Jeg husker heeeeeeelt sikkert feil. Dere får skylde på Retz. Hun drev og skjenka meg noe så til de grader! Hun burde vite bedre, voksne, kloke, skjønne damen;-)

Skrevet

Den forrige jobben min: 8 (mellom jobber nå, kremt...)

Hvis sjefen ikke hadde vært så surrete og kom for sent alltid, hadde det trukket opp.

Skrevet

Ja, sikkert. Jeg husker heeeeeeelt sikkert feil. Dere får skylde på Retz. Hun drev og skjenka meg noe så til de grader! Hun burde vite bedre, voksne, kloke, skjønne damen;-)

Du hadde jo billedbevis jo! ;-p

Vi var sikkert skjenka både den ene og den andre...

Retz er det jammen lenge siden jeg har "sett".

Skrevet

Du hadde jo billedbevis jo! ;-p

Vi var sikkert skjenka både den ene og den andre...

Retz er det jammen lenge siden jeg har "sett".

Vi var nok ganske så skjenka noen og enhver. Jeg husker Basse og carma, Spenning, Blésha, SDD, nolte, birdie, nænnis, Hawk og Yellow. Og så Retz og fjompen jeg kom sammen med, da, haha!;-)

Skrevet

Vi var nok ganske så skjenka noen og enhver. Jeg husker Basse og carma, Spenning, Blésha, SDD, nolte, birdie, nænnis, Hawk og Yellow. Og så Retz og fjompen jeg kom sammen med, da, haha!;-)

*kremt* Jeg out'er ingen, men... "fjomp"??? ;-) Hm... Ja, ja... du jeg er jo ikke jente da...

Skrevet

Jeg husker alle utenom fjompen ;-)) Stilig nick!

Skrevet

*kremt* Jeg out'er ingen, men... "fjomp"??? ;-) Hm... Ja, ja... du jeg er jo ikke jente da...

Nei, du er jo ikke det, selv om du er hårete;-)

Fjomp er da et ganske snilt skjellsord? Litt sånn kjærlig ondskapsfullt, synes du ikke?

Skrevet

Jeg husker alle utenom fjompen ;-)) Stilig nick!

Hehe! Han gjør ikke så mye vesen av seg;-)

Skrevet

Hehe! Han gjør ikke så mye vesen av seg;-)

Nei, stakkar!

Det var godt han fikk luftet seg litt den gangen da!

Skrevet

Oh yes! Uten 9'ern hadde det vært umulig!

Skål for 9'ern! :-))

Nemlig :o)

Skrevet

Nei, det ante meg:-) Men hvor har dere gjort av frøken laguna i aften?

Vet ikke, hun har vel funnet på et eller annet

Skrevet

8 faktisk, selv om jobben min ofte blir brukt som et skrekkeksempel på hvor man ender opp hvis man ikke fullfører skolen;) Det eneste som trekker ned er kvelds- og helgejobbing, men sånn er det vel i mange jobber..

Skrevet

Jeg er 9'er fornøyd.

Det eneste jeg til tider kunne tenke meg er en å jobbe sammen med, samtidig er det utrolig befriende å jobbe alene, alt er opp til meg. Og jeg har etterhvert lært å sette litt mer realistiske deadliner.

Drømmejobb akkurat nå. Mulig jeg kommer til å satse på noe mer sosialt etterhvert, men nå er det utrolig behagelig, ingen fast arbeidstid noe som gjør at jeg kan jobbe på nettene og det er den beste tiden på døgnet hvor alt er stille, ingen telefoner, ingen som forstyrrer.

Gjest så uten nick
Skrevet

5

Jeg jobber på sykehjem og trives godt. Men: som assistent og student føler jeg meg ofte "liten". Det kan være travelt og det blir ikke alltid tatt hensyn om man må ta det litt med ro (pga helse). Å ofte jobbe helger sliter; ukene går i ett og man får liten tid med familie (og venner). Om en er syk går vi ofte med en mindre ansatt, og da blir det selvsagt travlere for de som er på jobb. Sjef mener vi klarer dette fint, men jeg synes vi av og til tynes.

Jeg er stort sett fornøyd med arbeidsmiljøet.

Det er av og til mange telefoner om man kan jobbe ekstra; det er både positivt og negativt. Det er irriterende når de ringer i ferier (!), men når man ønsker ekstravakt er det ok.

Gjest helse-vesenet
Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet. Tror jeg ligger på en 6-er på skalaen.

Misfornøyd pga dårlig lønn, høyt ansvar, ubekvem arbeidstid, til tider slett personalpolitikk.

Meget fornøyd med arbeidsmiljøet kollegaer imellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...