Gå til innhold

Noen sier de kan SE at noen er blitt gravid. HVA ser de egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest snusmummerikk
Skrevet

Lurer på hva det kommer av at enkelte kan si : "hun der er gravid, det kan jeg se"...mens jenta det snakkes om kun er EN måned på vei f.eks.

De som sier slikt, sier de kan se det på ansiktet. Men HVA er det de ser, da?

Er litt engstelig for at det finnes slike som "ser" på jobben min. Er nemlig gravid i 4 uke, men har overhode ingen mage....Hm...

Skrevet

Det var flere som spurte meg direkte om jeg var gravid, da jeg var under 2 mnd på vei. Tror jeg var litt mer hoven i ansiktet, litt mer pløsete i kjaken...

Skrevet

De fleste gravide, iallefall førstegangsgravide, tar seg ubevist oftere på magen enn de pleier å gjøre. Og noen gløder vist og det er jo ikke så rart om man i mange måneder, kanskje år endelig har blitt gravid.

Skrevet

Sheila ser sånt øyeblikkelig. Vi satt på apoteket og hun sa; "Hun er".

Hun hun refererte til kunne nok spart seg den graviditetstesten hun kjøpte.

Hva hun ser har jeg ikke anelse om.

Skrevet

Man kan ofte se på måten en gravid jente går, lenge før hun har fått mage ;-)

Skrevet

Mora mi er av den typen som ser om folk er gravide før de forteller det, og ofte før de vet det selv også. Hun sier hun ser det best på øyene, men at hun også ser forandringer i ansiktet hos noen. Jeg har aldri lagt merke til noen synlige forandringer hos noen "ferske" gravide før magen begynner å vises.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ei på jobben sa at hun GARANTERT kunne se på øynene mine at jeg var gravid. Jeg nektet, men hun var påståelig. Dette skjedde en gang jeg skulle slutte å røyke, og hun trodde ikke på at graviditet ikke var grunnen.

Skrevet

Naboen min opplevde at en eldre bekjent gratulerte henne med graviditeten. Naboen skjønte jo ingenting, for hun var jo ikke gravid, og lurte på hva dama rabla om...!

En uke eller to etterpå fant hun ut at hun fikk ta seg en test, først da merket hun tegn på at hun kanskje var gravid, og testen bekreftet det hele!

Helt utrolig!

Gjest trådstarter
Skrevet

Naboen min opplevde at en eldre bekjent gratulerte henne med graviditeten. Naboen skjønte jo ingenting, for hun var jo ikke gravid, og lurte på hva dama rabla om...!

En uke eller to etterpå fant hun ut at hun fikk ta seg en test, først da merket hun tegn på at hun kanskje var gravid, og testen bekreftet det hele!

Helt utrolig!

Sånne ting får jeg gåse hud av....Nesten "spooky" ;)

Og utrolig, ja!!

Hm....mon tro om noen kommer til å se noe slikt på meg, da :) Spennende tider!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg opplevde at en kollega gratulerte meg bare en uke etter at jeg hadde blitt gravid. Da lurte på hva han mente, så sa han: "Ja, er du ikke gravid, da? Når noen som er så sylslank som deg, får mage, er det lett å se". Og da hadde jeg ikke gått opp noe i vekt, ikke var buksene blitt trange enda heller.

Men jeg har selv sett det på noen, at de har blitt litt rundere i ansiktet, og gjerne fått en ørliten dobbelthake. Det er lettest å se på de som har et litt smalt og "magert" ansikt fra før.

Skrevet

Da jeg fortalte min far og hans sambo at jeg ventet andremann sa han at det visste di. Di hadde snakket om det etter jeg dro forrige gang. Man ser det på ansiktet sa han, en slags utstråling fra øynene og at man får litt annerledes ansiktsform. Jeg var bare en mnd på vei da han så det.

Skrevet

Kjæresten min har gjettet på at søsteren hans var gravid. Det viste seg senere at hun var det, men ikke visste det selv på tidspunktet han gjettet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...