Gjest kjempe anonym Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Har i DAG MORGES funnet ut jeg er gravid! JIPPI, vi har prøvd noen måneder, og mannen min er nesten mer giret enn meg!!! Nå testet jeg meg, han er gått på jobb for dagen...Og jeg pønsker ut måter å overraske på når han kommer hjem. Har tenkt på å legge et stort hjerte på mddagstallerkenen hans og skrive "DU skal bli pappa"....eller så har jeg tenkt gå og kjøpe en eller annen bok om svangerskapet og pakke inn til ham...eller....Har dere andre gode tips? Gleeeeeder meg til å overraske, jeg et han blir så glad!!! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Har du sånn lokk til talerkenen? Si at middagen i dag er spesiell, vent til han setter seg og ta opp lokket og der ligger gravitesten Pakke inn gravitesten i pakke. Legge den et sted og si du mangler noe, øredobber el, og be ham lete i soffan, og der ligger testen. El. Lykke til og gratulere 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Server han middag og drikke i en kopp det står "Verdens beste pappa" på eller noe i den duren. :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg kjøpte denne til en kompis av meg, han syns den var veldig morsom. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=134054&rom=MP http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1797013&rom=MP Denne er visst også veldig bra, men den kan du kanskje kjøpe som barselgave til ham.gave 0 Siter
Gjest pppøo Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Etter å ha sett "American Funniest videos" foreslår jeg at du filmer ham når han får vite....Evt når dere forteller besteforeldrene....:-) Moro og se reaksjonen etterpå 0 Siter
nick Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hva med et; YUHUU! Nå er det endelig slutt på sex, handlefrihet, nattesøvn, uteliv, ville ferieturer, sportsbiler, motorsykler, etc, DU SKAL BLI PAPPA!!!!!! 0 Siter
nick Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hva med et; YUHUU! Nå er det endelig slutt på sex, handlefrihet, nattesøvn, uteliv, ville ferieturer, sportsbiler, motorsykler, etc, DU SKAL BLI PAPPA!!!!!! Jeg vet altså ikke hvor jeg har manerene mine! Gratulerer! 0 Siter
Gemini Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Gratulerer!! Hva med boken "Baby - en bruksanvisning"? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=143790 Virker morsomt lagt opp, med litt referanser til ordbruken for PC og andre tekniske duppeditter i livene våre. "Du får også en grundig innføring i stell og vedlikehold av den nyankomne babyen, deriblant gode råd om hvordan du installerer bleier og bringer babyen i hvilemodus." - som det står i bok-omtalen. 0 Siter
Gjest kjempeanonym Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg vet altså ikke hvor jeg har manerene mine! Gratulerer! Takker 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg er vel kanskje for sent ute? Men hva med å servere en middag med masse "babymat"... babygulrøtter, babymais osv.. Og gjerne i tillegg til en "verdens beste pappa" kopp, som noen andre foreslo. Og sjekk hvor lang tid det tar før han forstår det 0 Siter
Sofline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg er vel kanskje for sent ute? Men hva med å servere en middag med masse "babymat"... babygulrøtter, babymais osv.. Og gjerne i tillegg til en "verdens beste pappa" kopp, som noen andre foreslo. Og sjekk hvor lang tid det tar før han forstår det Original idé. :-) 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg er vel kanskje for sent ute? Men hva med å servere en middag med masse "babymat"... babygulrøtter, babymais osv.. Og gjerne i tillegg til en "verdens beste pappa" kopp, som noen andre foreslo. Og sjekk hvor lang tid det tar før han forstår det Den episoden av under samme tak, eller hva serien heter, har jeg sett også;o) Men morsom ide` 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Den episoden av under samme tak, eller hva serien heter, har jeg sett også;o) Men morsom ide` hehe. ja, var der jeg fikk det fra. har ikke sett det på mange år, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.