Gå til innhold

Hvordan overraske mannen med at jeg er gravid? :))

Anbefalte innlegg

Gjest kjempe anonym
Skrevet

Har i DAG MORGES funnet ut jeg er gravid! JIPPI, vi har prøvd noen måneder, og mannen min er nesten mer giret enn meg!!!

Nå testet jeg meg, han er gått på jobb for dagen...Og jeg pønsker ut måter å overraske på når han kommer hjem.

Har tenkt på å legge et stort hjerte på mddagstallerkenen hans og skrive "DU skal bli pappa"....eller så har jeg tenkt gå og kjøpe en eller annen bok om svangerskapet og pakke inn til ham...eller....Har dere andre gode tips? Gleeeeeder meg til å overraske, jeg et han blir så glad!!!

Gjest Pontiac
Skrevet

Har du sånn lokk til talerkenen?

Si at middagen i dag er spesiell, vent til han setter seg og ta opp lokket og der ligger gravitesten :D

Pakke inn gravitesten i pakke.

Legge den et sted og si du mangler noe, øredobber el, og be ham lete i soffan, og der ligger testen.

El. Lykke til og gratulere :)

Skrevet

Server han middag og drikke i en kopp det står "Verdens beste pappa" på eller noe i den duren. :-)

Skrevet

Etter å ha sett "American Funniest videos" foreslår jeg at du filmer ham når han får vite....Evt når dere forteller besteforeldrene....:-) Moro og se reaksjonen etterpå :)

Skrevet

Hva med et; YUHUU! Nå er det endelig slutt på sex, handlefrihet, nattesøvn, uteliv, ville ferieturer, sportsbiler, motorsykler, etc, DU SKAL BLI PAPPA!!!!!!

Skrevet

Hva med et; YUHUU! Nå er det endelig slutt på sex, handlefrihet, nattesøvn, uteliv, ville ferieturer, sportsbiler, motorsykler, etc, DU SKAL BLI PAPPA!!!!!!

Jeg vet altså ikke hvor jeg har manerene mine!

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer!!

Hva med boken "Baby - en bruksanvisning"?

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=143790

Virker morsomt lagt opp, med litt referanser til ordbruken for PC og andre tekniske duppeditter i livene våre. "Du får også en grundig innføring i stell og vedlikehold av den nyankomne babyen, deriblant gode råd om hvordan du installerer bleier og bringer babyen i hvilemodus." - som det står i bok-omtalen.

Gjest kjempeanonym
Skrevet

Jeg vet altså ikke hvor jeg har manerene mine!

Gratulerer!

Takker :)

Skrevet

Jeg er vel kanskje for sent ute? Men hva med å servere en middag med masse "babymat"... babygulrøtter, babymais osv..

Og gjerne i tillegg til en "verdens beste pappa" kopp, som noen andre foreslo. Og sjekk hvor lang tid det tar før han forstår det :)

Skrevet

Jeg er vel kanskje for sent ute? Men hva med å servere en middag med masse "babymat"... babygulrøtter, babymais osv..

Og gjerne i tillegg til en "verdens beste pappa" kopp, som noen andre foreslo. Og sjekk hvor lang tid det tar før han forstår det :)

Original idé. :-)

Gjest Underskrift
Skrevet

Den episoden av under samme tak, eller hva serien heter, har jeg sett også;o)

Men morsom ide`

Skrevet

Den episoden av under samme tak, eller hva serien heter, har jeg sett også;o)

Men morsom ide`

hehe. ja, var der jeg fikk det fra. har ikke sett det på mange år, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...