Gå til innhold

Er det fastelavn til søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri tatt en sikkelig melke test for å finne ut hva jeg ikke tåler med melka. Men jeg blir hvertfall syk av melkeprodukter!

Men jeg kan da altis teste den, da finner jeg ut om jeg tåler det eller ei.

For meg så blir jeg ikke alvorlig syk enda av melk. Men tåler mindre og mindre, så jeg prøver å unngå melkeprodukter!

De fleste som reagerer på melkeprodukter reagerer på laktose (melkesukkeret), ikke melkeprotein. Allergi mot melkeprotein er langt mer sjeldent, og jeg tror man får langt verre plager også.

Gjest Tacomix
Skrevet

De fleste som reagerer på melkeprodukter reagerer på laktose (melkesukkeret), ikke melkeprotein. Allergi mot melkeprotein er langt mer sjeldent, og jeg tror man får langt verre plager også.

Tusen takk! Det er sikkert laktose jeg reagerer på. Har ikke tatt dette opp med legen enda siden jeg bare kan unngå det jeg vet jeg blir syk av. Tusen takk!

Skrevet

Tusen takk! Det er sikkert laktose jeg reagerer på. Har ikke tatt dette opp med legen enda siden jeg bare kan unngå det jeg vet jeg blir syk av. Tusen takk!

Da burde du tåle Menkomel-liksom-kremen :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Da burde du tåle Menkomel-liksom-kremen :)

Oki, takk! Skal teste det ut nå! Så får jeg også krem på bollene;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har aldri tatt en sikkelig melke test for å finne ut hva jeg ikke tåler med melka. Men jeg blir hvertfall syk av melkeprodukter!

Men jeg kan da altis teste den, da finner jeg ut om jeg tåler det eller ei.

For meg så blir jeg ikke alvorlig syk enda av melk. Men tåler mindre og mindre, så jeg prøver å unngå melkeprodukter!

Får jeg lov til å rette på deg uten at du tar deg nær av det? Det skrives skikkelig og ikke sikkelig :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Får jeg lov til å rette på deg uten at du tar deg nær av det? Det skrives skikkelig og ikke sikkelig :)

Ja, det er greit det:)! Jeg er ikke opptatt av hvordan ting skrives her på dol. Da bare skriver jeg slik som det uttales:P! Orker ikke rette feil før jeg sender ut tingene her på dol! Så det er alltid mye skrivefeil, men det driter jeg i her. Vet hvordan er bør skrive, men jeg bruker ikke dol som et sted der jeg skriver rettskriving.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det er greit det:)! Jeg er ikke opptatt av hvordan ting skrives her på dol. Da bare skriver jeg slik som det uttales:P! Orker ikke rette feil før jeg sender ut tingene her på dol! Så det er alltid mye skrivefeil, men det driter jeg i her. Vet hvordan er bør skrive, men jeg bruker ikke dol som et sted der jeg skriver rettskriving.

Men sier du sikkelig? Når du uttaler det? Jeg syns ikke du har så mange skriveleifer, bare dette ene ordet som går igjen . Men du skriver selvfølgelig som du vil ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Men sier du sikkelig? Når du uttaler det? Jeg syns ikke du har så mange skriveleifer, bare dette ene ordet som går igjen . Men du skriver selvfølgelig som du vil ;)

Takk for at du synes at jeg ikke har så mange skrivefeil. Det kommer seg hver dag;)! Men det er greit at du sier ifra så blir jeg litt mer bevist på hva jeg skriver også!

Ja, jeg sier det på en måte sikkelig. Noe rar dialekt! Har blanding fra 3 steder:)! Blir litt rare ting da. Men skal prøve heretter å skrive skikkelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...