Gå til innhold

Amerikanske stater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg 88 på første test, jeg er skikkelig dårlig på sør øst eller hele østsiden egentlig... Men jeg skal ikke gi meg enda.

Finner du en sånn over flere verdensdeler eller? Jeg trenger å få litt oppfriskning i geografi kunnskapene mine.

Skrevet

sorry, jeg kikket ikke mer på siden.. der lå jo akkurat det jeg lurte på :)

Skrevet

Jeg kan hele Asia og Europa, og det meste av Amerika, men sliter i vestlige Afrika.

Skal lære disse amerikanske. Ligger på 120 av 150 poeng nå.

Skrevet

Hva med hovedsteder og flagg?

Gjest StorHvitElgPåSnowboard:)
Skrevet

For et pågangsmot! Du inspirerer! *Beundrende blikk*

Skrevet

Hva med hovedsteder og flagg?

Det fant jeg ikke noe quiz på, men jeg pleier å være ganske OK på det, så jeg tar gjerne en link

Skrevet

LOL!

Skrevet

Da klarte jeg alle!

Skrevet

Jeg fikk 136 på første test og er fornøyd med det. Men så skal det sies at jeg har øvd masse på denne:

http://gamershood.com/flashgames/2540

Jeg finner ikke den staten jeg skal klikke og dra på plass. Det står bare "Place Iowa", men ikke noen stat er å se...

Skrevet

Jeg finner ikke den staten jeg skal klikke og dra på plass. Det står bare "Place Iowa", men ikke noen stat er å se...

Hmm... Det var rart. Hos meg er den øverst ved siden av der det står "Place Iowa on the map" på lyseblå bakgrunn. Klikk og dra på plass.

Ganske avhengighetsskapende.

:)

Gjest StorHvitElgPåSnowboard:)
Skrevet

Da klarte jeg alle!

*Stor applaus*

Bra!

:D

Skrevet

Hva fikk du på Canda, da? ;-)

Første forsøk: 25 av 29! *he he*

Skrevet

Hva fikk du på Canda, da? ;-)

Første forsøk: 25 av 29! *he he*

34 av 39 på Canada. Kunne bare BC og Quebac fra før, så jeg var en smule heldig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...