Gå til innhold

Valentines kort!

Gjest Elsker han fortsatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt forhold til en, vi er bare venner nå. Men jeg elsker han fortsatt!

Hva kan jeg skrive i kortet uten at han blir sur og at jeg får frem at jeg vil noe med han?

Fortsetter under...

Skrevet

Om dere har blitt enige om å avslutte forholdet, eller han har gitt klar beskjed om at han ikke ønsker å være mer enn venner, sender du selvsagt ikke noe valentineskort.

Skrevet
  NeaNoor skrev (På 10.2.2007 den 10.32):

Om dere har blitt enige om å avslutte forholdet, eller han har gitt klar beskjed om at han ikke ønsker å være mer enn venner, sender du selvsagt ikke noe valentineskort.

Dette forholde er litt komplisert. Jeg skal skrive et kort, men ikke kjærlighets ord. Hva annet kan jeg skrive?

Vi er såpass gode venner at kort spiller ikke noe negativt inn her, men vil samtidig ikke skrive noe svært kjærlighets greier!

Gjest PåskeHare
Skrevet

Man skriver ikke valentinskort til en man er kommet til enighet om kun vennskap med.

Gjest snulletulle
Skrevet

Du vil ha frem at du vil noe med han? Du må faktisk respektere han og den avgjørelsen dere er kommet frem til. Slikt mas vil ødelegge vennskapet, tror

Skrevet
  PåskeHare skrev (På 10.2.2007 den 11.30):

Man skriver ikke valentinskort til en man er kommet til enighet om kun vennskap med.

Jo, vi skriver til hverandre. Vi er ikke sammen nå, men det kan bli noe mer senere igjen! Så jeg skal skrive uansett.

Jeg trenger ikke få høre at jeg ikke bør, for det har jeg og han avtalt at jeg kan!

Annonse

Skrevet
  snulletulle skrev (På 10.2.2007 den 11.34):

Du vil ha frem at du vil noe med han? Du må faktisk respektere han og den avgjørelsen dere er kommet frem til. Slikt mas vil ødelegge vennskapet, tror

Vi aksepterer hverandre. Så jeg skal skrive noen ord til han! Men vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg!

Gjest Pontiac
Skrevet
  Elsker han fortsatt! skrev (På 10.2.2007 den 11.40):

Jo, vi skriver til hverandre. Vi er ikke sammen nå, men det kan bli noe mer senere igjen! Så jeg skal skrive uansett.

Jeg trenger ikke få høre at jeg ikke bør, for det har jeg og han avtalt at jeg kan!

Jeg hadde kanskje snekret sammen et fint dikt selv, som inneholder litt om hans fine sider som person el.

Eller skrevet noe om at jeg synes han var et fint menneske og hvor stor pris jeg satt på vennskapet med ham og tidene vi tilbrakte sammen for tiden.

Altså noe "intimt", skrytende og koselig uten å nevne kjærlighet, håp om fremtid ol.

Kanskje?

Skrevet
  Elsker han fortsatt! skrev (På 10.2.2007 den 11.25):

Dette forholde er litt komplisert. Jeg skal skrive et kort, men ikke kjærlighets ord. Hva annet kan jeg skrive?

Vi er såpass gode venner at kort spiller ikke noe negativt inn her, men vil samtidig ikke skrive noe svært kjærlighets greier!

Skriv VENN på alle de språkene du kan oppdrive i ordbøke rog på google. I alle farger du har i skuffen.

Skrevet
  Pontiac skrev (På 10.2.2007 den 11.42):

Jeg hadde kanskje snekret sammen et fint dikt selv, som inneholder litt om hans fine sider som person el.

Eller skrevet noe om at jeg synes han var et fint menneske og hvor stor pris jeg satt på vennskapet med ham og tidene vi tilbrakte sammen for tiden.

Altså noe "intimt", skrytende og koselig uten å nevne kjærlighet, håp om fremtid ol.

Kanskje?

Tusen takk for ditt svar. Slik hjelp jeg trengte:)

Skrevet
  GoodTimes skrev (På 10.2.2007 den 11.42):

Skriv VENN på alle de språkene du kan oppdrive i ordbøke rog på google. I alle farger du har i skuffen.

Det var et kreativt forslag. Tusen takk!

Skrevet

Ærlig og redelig rappa fra http://www.sidene.no/valentine/valentine_dikt_side11.htm:

"Noen mennesker er som et lys i mørket.

De er en del av hjertet og er mer verdifull enn alle verdens edelstener.

De kalles venner, og du er en av dem."

"Jeg gir deg en klem fordi du er til.

Fordi du er god, gir jeg deg to.

Jeg gir deg tre klemmer en dag du er lei,

men også fordi jeg er glad i deg."

"Et hjerte kan slå,

et hjerte kan briste,

en venn kan man ha,

en venn kan man miste,

men i mitt hjerte er du gjemt,

en venn som deg blir aldri glemt..."

Gjest Pontiac
Skrevet
  Elsker han fortsatt! skrev (På 10.2.2007 den 11.50):

Tusen takk for ditt svar. Slik hjelp jeg trengte:)

Hadde jeg hatt tid så kunne du sendt meg noen stikkord så skulle jeg smellt sammen et dikt til deg, for det er jeg faktisk flink til.

Hvis du ikke er en racer på det selv da :D

Men jeg skal ut og handle, kjøre unga til skøytebanen og hente en bil for prøving i helga så jeg får det ikke til.

Men prøv deg frem, ha mange papir for hånden, en god kopp the eller kaffe og la ordene flomme så blir det nok kjempefint til slutt.

Men husk å utelate kjærlighetskliss da siden dere er enige om vennskap nå, okey ;)

Gooooood luck ;)

Annonse

Skrevet
  Pontiac skrev (På 10.2.2007 den 11.53):

Hadde jeg hatt tid så kunne du sendt meg noen stikkord så skulle jeg smellt sammen et dikt til deg, for det er jeg faktisk flink til.

Hvis du ikke er en racer på det selv da :D

Men jeg skal ut og handle, kjøre unga til skøytebanen og hente en bil for prøving i helga så jeg får det ikke til.

Men prøv deg frem, ha mange papir for hånden, en god kopp the eller kaffe og la ordene flomme så blir det nok kjempefint til slutt.

Men husk å utelate kjærlighetskliss da siden dere er enige om vennskap nå, okey ;)

Gooooood luck ;)

Tusen takk! Skal prøve å sette meg ned nå!

Skrevet
  Gemini skrev (På 10.2.2007 den 11.53):

Ærlig og redelig rappa fra http://www.sidene.no/valentine/valentine_dikt_side11.htm:

"Noen mennesker er som et lys i mørket.

De er en del av hjertet og er mer verdifull enn alle verdens edelstener.

De kalles venner, og du er en av dem."

"Jeg gir deg en klem fordi du er til.

Fordi du er god, gir jeg deg to.

Jeg gir deg tre klemmer en dag du er lei,

men også fordi jeg er glad i deg."

"Et hjerte kan slå,

et hjerte kan briste,

en venn kan man ha,

en venn kan man miste,

men i mitt hjerte er du gjemt,

en venn som deg blir aldri glemt..."

Tusen takk! Det var noen fine dikt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...