Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort det, men jeg og familien min vurderte sterkt å gjøre det en gang. Men det var bare fordi vedkommende kjendis fortjente det. Han terroriserte et familiemedlem over telefonen -ofte. Hun var skikkelig redd før hun fikk nummervisnig og fant ut at det var naboen, denne kjendisen.

Uff, så ekkelt! Ja, jeg skjønner at fristelsen kan være stor der kjendisen har vært ekkel, og særlig dersom h*n tror h*n kan ture fram på denne måten nettopp pga sin kjendisstatus.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• carma

5

• NeaNoor

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sikkert en medvirkende årsak til at det ikke kom på trykk! ;-) _dessverre_!

VG er jo veldig S&H-aktig - vil helst ha en veldig personlig vinkling.

Dessuten så tar de seg friheter - jeg ble selv intervjuet i VG for mange år siden om en konkret sak, og de tilla meg noen ekstra meninger jeg ikke hadde ytret!

Å tillegge en meninger man ikke har ytret gjør de også i lokalavisa. Jeg har blitt intervjuet flere ganger, og sist gang sa jeg "nå skriver du altså ikke noe jeg ikke har sagt eller vrir og vender på meningene mine". Men joda, det stod både det ene og det andre som ikke stemte, og dette var til og med en artikkel som bare var for å fylle ut i agurktiden.

Skrevet

Å tillegge en meninger man ikke har ytret gjør de også i lokalavisa. Jeg har blitt intervjuet flere ganger, og sist gang sa jeg "nå skriver du altså ikke noe jeg ikke har sagt eller vrir og vender på meningene mine". Men joda, det stod både det ene og det andre som ikke stemte, og dette var til og med en artikkel som bare var for å fylle ut i agurktiden.

Sikkert fordi de ikke hører ordentlig etter, fordi de er oååtatt med å skrive ned det du sa for litt siden;-)

Skrevet

Sikkert fordi de ikke hører ordentlig etter, fordi de er oååtatt med å skrive ned det du sa for litt siden;-)

Hehe...

Gjest Dessverre
Skrevet

Ja, dessverre.. Så Noman Mubashir og Birger fra Homsepatruljen hånd i hånd på kino. :)

Skrevet

Jeg har gjort det.

Eller, jeg har ikke ringt tusentipset og fått betalt for tipset mitt, men jeg har tipset en avis og dermed ble det laget en sak vedrørende eldreomsorg og dårlig praksis i helsevesenet.

Ingen egenvinning i det, men det ble noen nye rutiner utav det, som også var mitt håp dengangen.

Skrevet

Ja, dessverre.. Så Noman Mubashir og Birger fra Homsepatruljen hånd i hånd på kino. :)

Er det sant?

Jeg har alltid lurt litt på om Noman B. var homofil, så hadde vært litt kult om jeg hadde rett ;-)

Gjest Dessverre
Skrevet

Er det sant?

Jeg har alltid lurt litt på om Noman B. var homofil, så hadde vært litt kult om jeg hadde rett ;-)

Ja, det er helt sant. Var på Soria Moria kino i Oslo. ;-)

Gjest russejente92
Skrevet

Ja. Da vi var russ var det sykt press på å bli russeprinsesse. Det tok helt av, og enkelte jenter drakk seg dritings, onanerte på scenen og tok helt av. Vi kontaktet VG for å få søkelys på den skremmende utviklingen. Det ble litt bruduljer av det, men om det ble så mye bedre for kullene som kom etter, er ikke godt å vite. Ingen personer ble navngitt, men man kunne nok saktens regne seg frem til hvem det gjaldt. For å si det slik: ville ikke gjort det igjen. Vi ønsket å hjelpe, men det ble ganske feil.

Skrevet

Ja, det er helt sant. Var på Soria Moria kino i Oslo. ;-)

Okei, greit å vite at jeg ikke tok helt feil ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Vi fleipet om å gjøre det en gang vi tok bilder av kronprinsen og Marius da vi kom over dem en gang. Det var helt åpenbart at de bare var ute på en privat tur.

(Vi tok bildene ganske diskret, tror ikke de merket det)

Men senere så vi at ikke alle var like interesert i å verne privatlivet deres, for det var bilder fra akkurat den turen i Se&Hør like etterpå.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det sant?

Kan du ta en titt på Meldinger?

Skrevet

Kan du ta en titt på Meldinger?

*iler inn på meldinger*

Skrevet

Ringte to lokalaviser en gang (stavanger aftenblad og rogalands avis). Det var fordi jeg så to hester løpe fritt langs fortau, så over veien, så inn på et jorde, da jeg satt på bussen på vei til jobb. Hestene sprang rett over veien, rett foran bussen. Ingen mennesker å se...

Aftenbladet ga meg 250 kr for tipset, men saken kom aldri på trykk.. jeg lette både i papirutgaven og på nett. Fant ingenting.

Ellers har jeg en litt stygg sak om en kjendis, som vi traff i Syden da jeg var liten. Jeg lekte litt med dattera hans. Det hadde vært en sak for Se&Hør, men av hensyn til dattera så holder jeg det for meg selv...

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Vi fleipet om å gjøre det en gang vi tok bilder av kronprinsen og Marius da vi kom over dem en gang. Det var helt åpenbart at de bare var ute på en privat tur.

(Vi tok bildene ganske diskret, tror ikke de merket det)

Men senere så vi at ikke alle var like interesert i å verne privatlivet deres, for det var bilder fra akkurat den turen i Se&Hør like etterpå.

Jeg har også truffet dem på tur. På skogstur i marka.

Skrevet

Jepp.

Jeg har t o m hatt helside i VG. En byråkrat hater meg. Men hun vet ikke hvem hun hater.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har også truffet dem på tur. På skogstur i marka.

Det er virkelig hyggelig å se hvor fin kontakt de to har :-)

Skrevet

Mannen min tipset forsten VG en gang, vi skulle ha en rettsak.

Skrevet

Det er virkelig hyggelig å se hvor fin kontakt de to har :-)

Ja, de ser ut til å ha det fint:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...