Gjest veit du? Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vist jeg leverer bilen til vraking før 1 mars slipper jeg å betale årsavgift da? 0 Siter
Gemini Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Nei, det er for sent, det måtte vært gjort før nyttår. 0 Siter
Gjest veit du? Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Nei, det er for sent, det måtte vært gjort før nyttår. Faen da.Ja,ja sånn kan det gå 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ja det gjør du. Men da må bilen være vraket på godkjent sted. Før 1 juni gir rett på halvering. 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Faen da.Ja,ja sånn kan det gå Jeg er ikke så sikker på om det er riktig, altså. Jeg ville ha googlet litt hvis jeg var deg. Jeg leste noe om dette på slutten av året, men mener å ha lest at man kunne unngå årsavgiften ved vraking, men at det ved salg av bil var den som var eier ved årsskiftet som fikk regninga. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 "Eneste mulige vei ut av et slikt uføre, er at bilen leveres til vraking hos en godkjent oppsamlingsplass/bilopphuggeri innen fristen for innbetaling av årsavgiften som i 2007 blir flyttet fra 15. til 20. mars". http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article843902.ece 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg er ikke så sikker på om det er riktig, altså. Jeg ville ha googlet litt hvis jeg var deg. Jeg leste noe om dette på slutten av året, men mener å ha lest at man kunne unngå årsavgiften ved vraking, men at det ved salg av bil var den som var eier ved årsskiftet som fikk regninga. Det er sant hvis bilen ikke skrotes. Da får eier før nyttår årsavgiften. Ved skroting før 1 mars slipper en avgiften og ved skroting før 1 juni blir den halvert. Da må bilen selvsakt leveres hos godkjent skrot. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Faen da.Ja,ja sånn kan det gå Hm - ser du har fått litt andre svar, så jeg skal ikke sverge på at det er sånn som jeg skrev. Mente bare å ha lest det et sted. Men google litt du, så finner du nok ut av det. 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det er sant hvis bilen ikke skrotes. Da får eier før nyttår årsavgiften. Ved skroting før 1 mars slipper en avgiften og ved skroting før 1 juni blir den halvert. Da må bilen selvsakt leveres hos godkjent skrot. Ja. det var noe sånt jeg mente å ha lest:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Nei, det er for sent, det måtte vært gjort før nyttår. Feil 0 Siter
Gemini Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Feil Jada, du ser vel at jeg har korrigert meg et hakk lenger ned her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.