Gå til innhold

Årsavgift(veiavgift)

Anbefalte innlegg

Gjest veit du?
Skrevet

Vist jeg leverer bilen til vraking før 1 mars slipper jeg å betale årsavgift da?

Skrevet

Nei, det er for sent, det måtte vært gjort før nyttår.

Gjest veit du?
Skrevet

Faen da.Ja,ja sånn kan det gå

Gjest Pontiac
Skrevet

Ja det gjør du.

Men da må bilen være vraket på godkjent sted.

Før 1 juni gir rett på halvering.

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om det er riktig, altså. Jeg ville ha googlet litt hvis jeg var deg.

Jeg leste noe om dette på slutten av året, men mener å ha lest at man kunne unngå årsavgiften ved vraking, men at det ved salg av bil var den som var eier ved årsskiftet som fikk regninga.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om det er riktig, altså. Jeg ville ha googlet litt hvis jeg var deg.

Jeg leste noe om dette på slutten av året, men mener å ha lest at man kunne unngå årsavgiften ved vraking, men at det ved salg av bil var den som var eier ved årsskiftet som fikk regninga.

Det er sant hvis bilen ikke skrotes.

Da får eier før nyttår årsavgiften.

Ved skroting før 1 mars slipper en avgiften og ved skroting før 1 juni blir den halvert.

Da må bilen selvsakt leveres hos godkjent skrot.

Skrevet

Hm - ser du har fått litt andre svar, så jeg skal ikke sverge på at det er sånn som jeg skrev. Mente bare å ha lest det et sted.

Men google litt du, så finner du nok ut av det.

Skrevet

Det er sant hvis bilen ikke skrotes.

Da får eier før nyttår årsavgiften.

Ved skroting før 1 mars slipper en avgiften og ved skroting før 1 juni blir den halvert.

Da må bilen selvsakt leveres hos godkjent skrot.

Ja. det var noe sånt jeg mente å ha lest:-)

Skrevet

Feil

Skrevet

Feil

Jada, du ser vel at jeg har korrigert meg et hakk lenger ned her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...