Gå til innhold

Hvordan hadde DOL vært hvis vi bare fikk undertegne med fornavnet?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Hvis jeg bare fikk undertegne med feks Ingrid, en annen het Kari og en annen igjen het Tone-lise.

Og provokatøren het Per-Anders.

Hvordan hadde DOL vært da?

Skrevet

Kanskje vi da hadde fått vite at Majken heter Märtha Louise og Prozak heter Ari? ;-)

Skrevet

Kanskje vi da hadde fått vite at Majken heter Märtha Louise og Prozak heter Ari? ;-)

*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det hadde jo blitt problematisk. Det er sikkert mange som heter Tone eller Linda f.eks. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å måtte undertegne med eget fornavn hadde ikke vært noe særlig.

Noen har så sjeldent fornavn at de ikke ville vært anonyme i det hele tatt, og andre kunne havnet i en stim av navnebrødre.

Men at man måtte ta et valgfritt fornavn hadde ikke gjort noe. Det er veldig mange å ta av :-)

Gjest Prinsesse Boggey Grevenpop II av Ferskenlandet
Skrevet

Å måtte undertegne med eget fornavn hadde ikke vært noe særlig.

Noen har så sjeldent fornavn at de ikke ville vært anonyme i det hele tatt, og andre kunne havnet i en stim av navnebrødre.

Men at man måtte ta et valgfritt fornavn hadde ikke gjort noe. Det er veldig mange å ta av :-)

De på denne lista er utrolig flotte! :D

http://www.ssb.no/fob2001/utstilling/1801/navn_uvanlig.html

Gjest mandolina
Skrevet

Det hadde blit stor forvirring for det finnes 55.000 personer i Norge som heter Anne, hvis bare 1% av disse er aktive på dol, så vil det være 550 med navnet Anne.

Hilsen

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, der var det mye snadder :-)

Om jeg var gutt og het Qvive, så ville jeg hatt hele 16 navnebrødre!

Mens jentenavnet Brunetta ville jeg vært alene om. Kanskje jeg skal bytte til det? Det passer med utseendet mitt :-)

Ja, Brunetta passer fint til deg! Så kan jeg skifte navn til Blondine. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, Brunetta passer fint til deg! Så kan jeg skifte navn til Blondine. :)

Ja, da blir det bare en av deg også. Vi ville blitt et flott radarpar: Brunetta og Blondine!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, da blir det bare en av deg også. Vi ville blitt et flott radarpar: Brunetta og Blondine!

*LOL*

Synes jeg ser det. Bare så synd at du har hjernen og jeg har utseendet, i følge hårfargemyten. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*LOL*

Synes jeg ser det. Bare så synd at du har hjernen og jeg har utseendet, i følge hårfargemyten. ;)

Eller som Ingrid Bjørnov i Dollie de Luxe svarte da de ble bedt om å synge "Dum og Deilig" og intervjueren ville vite om hun kjente seg igjen: "Det er ikke jeg som er dum".

He he ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Eller som Ingrid Bjørnov i Dollie de Luxe svarte da de ble bedt om å synge "Dum og Deilig" og intervjueren ville vite om hun kjente seg igjen: "Det er ikke jeg som er dum".

He he ;-)

Hehe. :)

Kanskje vi skal "buste" den myten, og vise alle at både brunetter og blondiner er smarte OG deilige? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe. :)

Kanskje vi skal "buste" den myten, og vise alle at både brunetter og blondiner er smarte OG deilige? :)

Bruker du også å se på MythBusrets på Discovery Channel?

Ellers så vil jeg jo påstå at vi to alt har bevist at brunetter og blondiner kan være pene og smarte :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bruker du også å se på MythBusrets på Discovery Channel?

Ellers så vil jeg jo påstå at vi to alt har bevist at brunetter og blondiner kan være pene og smarte :-)

Ja, Mythbusters er kjempemorsomt. :)

Jeg får representere alle hårfarger jeg da, det er ikke den farge jeg ikke har hatt på håret opp gjennom tiden. Til og med grått! Hehe, et lite hjemmefargingsuhell. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjenner en Theis. Det er ikke et unormalt navn i Danmark.

Blondina hadde nok vært ganske belastende i dag.

Do you think? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...