Gå til innhold

Hvordan hadde dere taklet å bli kjendis?

Anbefalte innlegg

Gjest å bli kjendis eller ikke
Skrevet

Jeg har fått muligheten til å bli kjendis-gjennom et dokumentarprogram som skal vises i flere omganger. Har ennå ikke bestemt meg for å om jeg takker ja. Et alternativ er også at jeg vises på tv uten å si noe og at navnet mitt ikke oppgis.

Hvis jeg blir gjenkjent pga min deltakelse her, hva kan jeg vente meg av reaksjoner fra folk?

Hvordan er det å bli kjendis over natta?

Skrevet

Tener du masse spenn på det og treng masse spenn - go for it. Er det ingenting anna enn kjendisstatus så drit i det :)

Skrevet

Kjendis i en dokumentar? Eller reality? For det første er det jo ikke sikkert du blir kjendis. For det andre har slike kjendiser ofte en tendens til å glemmes ganske fort av omverdenen.

Jeg elsker dokumentarer og har sett utallige. Både norske og utenlandske. Tror ikke det er én av de delaktige personene jeg hadde kjent igjen på gata. Folk glemmer fortere enn man tror.

Gjest å bli kjendis eller ikke
Skrevet

Kjendis i en dokumentar? Eller reality? For det første er det jo ikke sikkert du blir kjendis. For det andre har slike kjendiser ofte en tendens til å glemmes ganske fort av omverdenen.

Jeg elsker dokumentarer og har sett utallige. Både norske og utenlandske. Tror ikke det er én av de delaktige personene jeg hadde kjent igjen på gata. Folk glemmer fortere enn man tror.

Kjendis i en dokumentar. Jeg håper vel at folk glemmer fort, men jeg vet med meg selv at jeg kjenner igjen mange folk som har vært på tv i ulike sammenhenger.

Skrevet

No offence, men kjendis pga en dokumentar?

Da lurer jeg fælt på hva den dokumentaren skal handle om ;)

candyqueen_83
Skrevet

Man blir vel ikke kjendis bare av å være med i en dokumentar? Jeg kaller ikke det kjendiser hvertfall. Fort glemt.

Skrevet

De færreste blir kjendiser av å være med i et dokumentarprogram. Men programmet sendes og en stund etterpå vil du nok bli kjent igjen på gata noen ganger, men det går over. Om ett år er du glemt, med mindre du da velger å stille opp i Se og Hør.

Skrevet

De færreste blir kjendiser av å være med i et dokumentarprogram. Men programmet sendes og en stund etterpå vil du nok bli kjent igjen på gata noen ganger, men det går over. Om ett år er du glemt, med mindre du da velger å stille opp i Se og Hør.

"Om ett år er du glemt, med mindre du da velger å stille opp i Se og Hør."

Eller MessTV

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171111650' post='3521508]

"Om ett år er du glemt, med mindre du da velger å stille opp i Se og Hør."

Eller MessTV

Ikke å forglemme Mess-TV! :-)

Skrevet

Ikke å forglemme Mess-TV! :-)

..som vikar gjerne ;)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg tviler på at du blir storkjendis av dette dokumentarprogrammet. Men jeg hadde ikke stilt opp. Aldri!!

Og jeg hadde overhodet ikke taklet å bli kjendis, verken av a, b eller c-type. Det er ikke noe jeg mindre kan tenke meg her i verden!

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg liker ikke å bli gjenkjent. Jeg har fremmede som kjenner meg igjen (kall meg en ÆØÅ-"kjendis"), og det kan være både flaut og hyggelig. Om du har god tro på deg selv, er trygg i din hverdag og virkelig vil gjøre serien, så hvorfor ikke takke ja. Ingen kjendiser er like, og ikke alle blir behandlet likt av dem, så noe fasitsvar tviler jeg på at noen kan gi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...