Gjest en katt med slips Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det var ho Dagny som trass i sine 70 år følte seg veldig sprek og lurte på om ikke livet hadde mer i vente for henne. Så for å komme seg litt ut så meldte hun seg på et kurs i parapsykologi (sånn som har med gjenferd o.l. å gjøre) Hun troppet opp første kursdag sammen med de andre studentene. Hun følte seg litt flau siden hun var så gammel i forhold til de andre så hun satte seg helt bakerst i undervisning salen. Så kom foredragsholderen. - Jeg tenkte vi skulle starte med å snakke om dette med å ha sex med et spøkelse. Er det noen her som har hatt sex med et spøkelse noen gang? Ingen respons. - Kom igjen nå da, det er faktisk ikke så uvanlig som det høres ut. Det må være noen her som har hatt sex med et spøkelse. Det var helt stille i salen. Til slutt rakk Dagny opp handa. - Ja se der!!! kom ned her så får vi snakke litt om dette. Dagny gikk fram til foredragsholderen, som la armen rundt henne og sa: Fortell oss nå, hvordan var det å ha sex med et spøkelse? - Spøkelse????? Jeg syntes du sa spekepølse jeg....... 0 Siter
Gjest Mvh :o) Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det var ho Dagny som trass i sine 70 år følte seg veldig sprek og lurte på om ikke livet hadde mer i vente for henne. Så for å komme seg litt ut så meldte hun seg på et kurs i parapsykologi (sånn som har med gjenferd o.l. å gjøre) Hun troppet opp første kursdag sammen med de andre studentene. Hun følte seg litt flau siden hun var så gammel i forhold til de andre så hun satte seg helt bakerst i undervisning salen. Så kom foredragsholderen. - Jeg tenkte vi skulle starte med å snakke om dette med å ha sex med et spøkelse. Er det noen her som har hatt sex med et spøkelse noen gang? Ingen respons. - Kom igjen nå da, det er faktisk ikke så uvanlig som det høres ut. Det må være noen her som har hatt sex med et spøkelse. Det var helt stille i salen. Til slutt rakk Dagny opp handa. - Ja se der!!! kom ned her så får vi snakke litt om dette. Dagny gikk fram til foredragsholderen, som la armen rundt henne og sa: Fortell oss nå, hvordan var det å ha sex med et spøkelse? - Spøkelse????? Jeg syntes du sa spekepølse jeg....... Hehe nå måtte jeg le *haha* 0 Siter
Sofline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det var ho Dagny som trass i sine 70 år følte seg veldig sprek og lurte på om ikke livet hadde mer i vente for henne. Så for å komme seg litt ut så meldte hun seg på et kurs i parapsykologi (sånn som har med gjenferd o.l. å gjøre) Hun troppet opp første kursdag sammen med de andre studentene. Hun følte seg litt flau siden hun var så gammel i forhold til de andre så hun satte seg helt bakerst i undervisning salen. Så kom foredragsholderen. - Jeg tenkte vi skulle starte med å snakke om dette med å ha sex med et spøkelse. Er det noen her som har hatt sex med et spøkelse noen gang? Ingen respons. - Kom igjen nå da, det er faktisk ikke så uvanlig som det høres ut. Det må være noen her som har hatt sex med et spøkelse. Det var helt stille i salen. Til slutt rakk Dagny opp handa. - Ja se der!!! kom ned her så får vi snakke litt om dette. Dagny gikk fram til foredragsholderen, som la armen rundt henne og sa: Fortell oss nå, hvordan var det å ha sex med et spøkelse? - Spøkelse????? Jeg syntes du sa spekepølse jeg....... *lol* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det var ho Dagny som trass i sine 70 år følte seg veldig sprek og lurte på om ikke livet hadde mer i vente for henne. Så for å komme seg litt ut så meldte hun seg på et kurs i parapsykologi (sånn som har med gjenferd o.l. å gjøre) Hun troppet opp første kursdag sammen med de andre studentene. Hun følte seg litt flau siden hun var så gammel i forhold til de andre så hun satte seg helt bakerst i undervisning salen. Så kom foredragsholderen. - Jeg tenkte vi skulle starte med å snakke om dette med å ha sex med et spøkelse. Er det noen her som har hatt sex med et spøkelse noen gang? Ingen respons. - Kom igjen nå da, det er faktisk ikke så uvanlig som det høres ut. Det må være noen her som har hatt sex med et spøkelse. Det var helt stille i salen. Til slutt rakk Dagny opp handa. - Ja se der!!! kom ned her så får vi snakke litt om dette. Dagny gikk fram til foredragsholderen, som la armen rundt henne og sa: Fortell oss nå, hvordan var det å ha sex med et spøkelse? - Spøkelse????? Jeg syntes du sa spekepølse jeg....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.