Gå til innhold

Hva er din favorittdag i uka?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ikke lenge siden det var en FU om dette. :)

Kanskje du skal ta en liten pause nå...?

Skrevet

Det er ikke lenge siden det var en FU om dette. :)

Kanskje du skal ta en liten pause nå...?

Den husker jeg ikke. FU?

Gjest Tacomix
Skrevet

Den husker jeg ikke. FU?

jeg som hadde en tråd om det, sjekk den:P

Skrevet

jeg som hadde en tråd om det, sjekk den:P

Hvor henter jeg opp den tråden?

Jeg er så dålig på DOL! Eneste jeg behersker er å finne 100 nyeste innlegg, se de aktuelle trådene, samt de seneste svarene til meg selv.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er så dålig på DOL! Eneste jeg behersker er å finne 100 nyeste innlegg, se de aktuelle trådene, samt de seneste svarene til meg selv.

Hehe. Nybegynner forstår jeg;)! Vært her bare 4 måneder selv da.

Du går der du kan søke. Øverst her på venstre side. Der skriver du akurat det samme som du har på overskriften, om jeg ikke bare hadde, hva er din favorittdag. Husker ikke helt.

Men prøv det. De fleste svarte en spesiell dag også:P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe. Nybegynner forstår jeg;)! Vært her bare 4 måneder selv da.

Du går der du kan søke. Øverst her på venstre side. Der skriver du akurat det samme som du har på overskriften, om jeg ikke bare hadde, hva er din favorittdag. Husker ikke helt.

Men prøv det. De fleste svarte en spesiell dag også:P

Det er mye bedre å bruke søkesiden som du finner lenger nede til venstre, under Forum.

Der kan du spesifisere om det du søker etter er forfatter, i overskriften eller i innholdet. Og du kan skrive hvilket forum det skal søkes på.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er mye bedre å bruke søkesiden som du finner lenger nede til venstre, under Forum.

Der kan du spesifisere om det du søker etter er forfatter, i overskriften eller i innholdet. Og du kan skrive hvilket forum det skal søkes på.

Ja det er sandt, bra noen orka og forklare litt bedre:)! Takk! Litt sliten etter natten:)

Skrevet

Nå, ikke så beskjeden unge mann.

Du behærsker tydeligvis kunsten å stille 100 spørsmål hver dag også.

Skrevet

Nå, ikke så beskjeden unge mann.

Du behærsker tydeligvis kunsten å stille 100 spørsmål hver dag også.

Bra noen holder liv i forumet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje du bør ta det litt med ro så du ikke er oppe i 50 timer i strekk igjen. Ta deg en tur ut, sunt med frisk luft vet du. :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er bra noen holder liv, men du tar litt av noen ganger!

Du må bli flink til å spørre om ting som ikke har blitt stilt i det siste. Prøv å lær deg å søke etter innlegg så blir dette bra. Du kommer med mye bra, men noen ganger mye!

Skrevet

Kanskje du bør ta det litt med ro så du ikke er oppe i 50 timer i strekk igjen. Ta deg en tur ut, sunt med frisk luft vet du. :)

Nei, nå er det fotball på TV straks.

Skrevet

Men nå tar du denne jobben i overkant alvorlig da.

Skrevet

Det er bra noen holder liv, men du tar litt av noen ganger!

Du må bli flink til å spørre om ting som ikke har blitt stilt i det siste. Prøv å lær deg å søke etter innlegg så blir dette bra. Du kommer med mye bra, men noen ganger mye!

Får prøve å søke opp litt da. Men som utgangspunkt regner jeg med at sjansene er små for nettopp det. Det finnes jo uendelig mye man kan spørre om, og det er svært begrenset hva som diskuteres på DOL.

Tips til hva jeg kan spørre om i neste poll?

Gjest StorHvitElgFaltAvSnowboard,OgLiggerMedBrektHaleBen:-(
Skrevet

Liker trådene dine, jeg!

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, nå er det fotball på TV straks.

Ok, kos deg med det. :)

Gjest StorHvitElgFaltAvSnowboard,OgLiggerMedBrektHaleBen:-(
Skrevet

Får prøve å søke opp litt da. Men som utgangspunkt regner jeg med at sjansene er små for nettopp det. Det finnes jo uendelig mye man kan spørre om, og det er svært begrenset hva som diskuteres på DOL.

Jeg synes at du kan lage tråder om hva du vil! For å sjekke om en lignende tråd nettopp er skrevet, kan du sjekke trådene på åpent forum siste døgn, f.eks.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skal tenke på dette. Men er så trøtt etter natta, har ikke sovet så mye i det siste jeg heller:P

Du finner sikkert på noe bra å spørre om!

Skrevet

Ok, kos deg med det. :)

1-0 til Tottenham etter 2 minutter!

Kan vi ta vår første borteseier mot Sheffield United gjennom alle tider?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...