Gjest Princess Peach Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 1-0 til Tottenham etter 2 minutter! Kan vi ta vår første borteseier mot Sheffield United gjennom alle tider? Øh, spør du meg? Jeg er så totalt uinteressert i fotball at det ryker av meg. Du kunne like gjerne spurt meg om den afrikanske latterfuglens parringsritualer. 0 Siter
Gjest StorHvitElgFaltAvSnowboard,OgLiggerMedBrektHaleBen:-( Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Men nå tar du denne jobben i overkant alvorlig da. Psst: Nå er det noen som faktisk får betalt for å lage tråder. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Øh, spør du meg? Jeg er så totalt uinteressert i fotball at det ryker av meg. Du kunne like gjerne spurt meg om den afrikanske latterfuglens parringsritualer. Den afrikanske latterfuglens parringsritualer kunne det vært moro å høre noe om, i motsetning til fotball... Av ren vitebegjærlighet, så prøvde jeg å finne denne pippen din. Den ser ikke ut til å eksistere. Derimot så fant jeg en australsk latterfugl, og den ser slik ut: http://img.nesteklikk.no/2006-17/medium/93050.jpg 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Den afrikanske latterfuglens parringsritualer kunne det vært moro å høre noe om, i motsetning til fotball... Av ren vitebegjærlighet, så prøvde jeg å finne denne pippen din. Den ser ikke ut til å eksistere. Derimot så fant jeg en australsk latterfugl, og den ser slik ut: http://img.nesteklikk.no/2006-17/medium/93050.jpg Det var sikkert den jeg tenkte på. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det var sikkert den jeg tenkte på. Det var det nok, du havnet bare på feil kontinent :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det var det nok, du havnet bare på feil kontinent :-) Afrika, Australia, erre så nøye'a? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.