Gå til innhold

Hva er din favorittdag i uka?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

1-0 til Tottenham etter 2 minutter!

Kan vi ta vår første borteseier mot Sheffield United gjennom alle tider?

Øh, spør du meg? Jeg er så totalt uinteressert i fotball at det ryker av meg. Du kunne like gjerne spurt meg om den afrikanske latterfuglens parringsritualer. :)

Gjest StorHvitElgFaltAvSnowboard,OgLiggerMedBrektHaleBen:-(
Skrevet

Men nå tar du denne jobben i overkant alvorlig da.

Psst: Nå er det noen som faktisk får betalt for å lage tråder.

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Øh, spør du meg? Jeg er så totalt uinteressert i fotball at det ryker av meg. Du kunne like gjerne spurt meg om den afrikanske latterfuglens parringsritualer. :)

Den afrikanske latterfuglens parringsritualer kunne det vært moro å høre noe om, i motsetning til fotball...

Av ren vitebegjærlighet, så prøvde jeg å finne denne pippen din. Den ser ikke ut til å eksistere. Derimot så fant jeg en australsk latterfugl, og den ser slik ut:

http://img.nesteklikk.no/2006-17/medium/93050.jpg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den afrikanske latterfuglens parringsritualer kunne det vært moro å høre noe om, i motsetning til fotball...

Av ren vitebegjærlighet, så prøvde jeg å finne denne pippen din. Den ser ikke ut til å eksistere. Derimot så fant jeg en australsk latterfugl, og den ser slik ut:

http://img.nesteklikk.no/2006-17/medium/93050.jpg

Det var sikkert den jeg tenkte på. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var sikkert den jeg tenkte på. :)

Det var det nok, du havnet bare på feil kontinent :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var det nok, du havnet bare på feil kontinent :-)

Afrika, Australia, erre så nøye'a? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...