Gå til innhold

FU:pleier du å kjøpe Se og Hør, og vil du evnt fortsette med det?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

2

• birdie

2

• candyqueen_83

1

• Lurveline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg pleier ikke å kjøpe Se og Hør. Blar gjennom det hvis noen har lagt det igjen på jobben.

Gjest mandolina
Skrevet

Har aldri kjøpt et eneste Se og Hør, og kommer aldri til å gjøre det.

Hilsen

Skrevet

Det hadde jeg nettopp tenkt å lage en poll om!

Nei, jeg har aldri kjøpt, og vil heller ikke kjøpe.

Vanlige kjøpere lar seg nok ikke stoppe av dette, men ser på det som et kvalitetsstempel av bladet gir jernet for å skaffe info.

Skrevet

Det hadde jeg nettopp tenkt å lage en poll om!

Nei, jeg har aldri kjøpt, og vil heller ikke kjøpe.

Vanlige kjøpere lar seg nok ikke stoppe av dette, men ser på det som et kvalitetsstempel av bladet gir jernet for å skaffe info.

He he, tenk at jeg kom /deg/ i forkjøpet....du er jo ganske ivrig på å skrive her, har jeg sett....

Gjest neineiånei
Skrevet

Ingen vil innrømme at de leser se&hør, så hvorfor spør du? ;)

Jeg har selvfølgelig ALDRI lest se&hør! ;-)))

Skrevet

Si meg:

Så langt der ifra...hehe. Kjøper selv aldri Se og Hør, og synes heksejakta bladet driver med alltid har vært tvilsom.

Skrevet

Ingen vil innrømme at de leser se&hør, så hvorfor spør du? ;)

Jeg har selvfølgelig ALDRI lest se&hør! ;-)))

Det er derfor jeg skrev /kjøper/.... Jeg har også lest Se og Hør på legekontoret. Jeg er også av den mening at man bør vite hva man uttaler seg om. Så om man aldri har lest Se og Hør, kan man jo heller ikke hevde det er søppel.....

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kan innrømme at jeg kjøper se og hør. Ikke hvert eneste nummer da, men om forsiden fenger meg :) Nysgjerrig :P

Skrevet

Nei, det er lite lesestoff for prisen gitt.

Ja, ikke sant?!?!? Virker på meg som om enkelte aviser og ukeblader satser på at folk har så dårlig tid, at nyhetene og oppslagene er sååååå tynne og lettleste... Ensidigheten lenge leve!

Gjest neineiånei
Skrevet

Det er derfor jeg skrev /kjøper/.... Jeg har også lest Se og Hør på legekontoret. Jeg er også av den mening at man bør vite hva man uttaler seg om. Så om man aldri har lest Se og Hør, kan man jo heller ikke hevde det er søppel.....

Det er sant det du skriver.

Selv kjøper jeg bare her&nå, det er billigere. Kjøpte jeg se&hør, men det er lenge siden nå.Leser det om jeg kommer over det på venteværelser etc.

Om noen synes norsk presse er forferdelige, er dette bare barnematen i forhold til andre land. Det er mange hotte tips som aldri kommer på trykk, vi skulle bare visst tror jeg.

Skrevet

Det er sant det du skriver.

Selv kjøper jeg bare her&nå, det er billigere. Kjøpte jeg se&hør, men det er lenge siden nå.Leser det om jeg kommer over det på venteværelser etc.

Om noen synes norsk presse er forferdelige, er dette bare barnematen i forhold til andre land. Det er mange hotte tips som aldri kommer på trykk, vi skulle bare visst tror jeg.

Det kan så være. Men det blir litt som å hele tiden se på "barna i Afrika!" Selv om det er verre der ute, synes jeg vi burde holde oss for gode i å utnytte folk som åpenbart er psykisk syke. Du skjønner sikkert hvem jeg sikter til?!?!?

Skrevet

Jeg kjøper Se & Hør ukentlig (kun tirsdager). Skumleser det og har det liggende på stuebordet som programblad.

Har ikke gjort meg opp noen mening om jeg skal slutte å kjøpe det eller ikke. Kanskje jeg kan kjøpe Her og Nå istedet.

Skrevet

Nei, fysjameg!!!

*legger ukens se & hør underst i bladbunken*

Gjest kongen av se og hør
Skrevet

Jeg kjøper gjerne flere eksemplarer av se og hør jeg:)

Må ha det, bare må ha det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...