Gå til innhold

FU:pleier du å kjøpe Se og Hør, og vil du evnt fortsette med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ikke sant?!?!? Virker på meg som om enkelte aviser og ukeblader satser på at folk har så dårlig tid, at nyhetene og oppslagene er sååååå tynne og lettleste... Ensidigheten lenge leve!

Jeg går gjerne på brukthandel og kjøper bøker i steden. Men nå er jeg ikke i lesesteam for tida

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

2

• birdie

2

• candyqueen_83

1

• Lurveline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest neineiånei
Skrevet

Det kan så være. Men det blir litt som å hele tiden se på "barna i Afrika!" Selv om det er verre der ute, synes jeg vi burde holde oss for gode i å utnytte folk som åpenbart er psykisk syke. Du skjønner sikkert hvem jeg sikter til?!?!?

Jeg tipper du sikter til Sven.O.?..

Jeg mener ikke han er psykisk syk, jeg liker han faktisk.

Det er helt forkastelig at se&hør utnytter fattige og syke mennesker, men om datteren til Sven.O. hadde hjulpet han (både økonomisk og sosialt) så hadde han ikke havnet i denne utnyttelsessituasjonen.

Hun har økonomi til å kunne hjelpe sin fattige og syke far.

Skrevet

Kjøper aldri se og hør.

Eneste gangene jeg leser dem er når andre har kjøpt dem (som min mor f.eks).

Skrevet

Jeg tipper du sikter til Sven.O.?..

Jeg mener ikke han er psykisk syk, jeg liker han faktisk.

Det er helt forkastelig at se&hør utnytter fattige og syke mennesker, men om datteren til Sven.O. hadde hjulpet han (både økonomisk og sosialt) så hadde han ikke havnet i denne utnyttelsessituasjonen.

Hun har økonomi til å kunne hjelpe sin fattige og syke far.

Ja, det var nok det. Og jeg mener nok motsatt, altså at han er psykisk syk.

Hva MM har gjort eller ikke gjort for sin far er ikke min sak. Men i motsetning til sin far, tror jeg ikke MM ville ringt Se og Hør for å skryte av hva hun har gjort for sin far.

Skrevet

Jeg kjøper ikke Se og Hør, og det gir seg utslag i at jeg ikke har peiling på hvem halvparten og vel så det av dagens "kjendiser" er (jfr. debatter f.eks. her på DOL). Er ikke helt sikker på om det er et savn.

Er generelt veldig lite glad i sensasjonspresse, enten det gjelder kjente eller privatpersoner - det blir for ensidig vinklet og lite givende. Sånn sett er det flere tv-programmer som også burde vært satt under lupen.

Skrevet

Jeg kjøper ikke Se og Hør, og det gir seg utslag i at jeg ikke har peiling på hvem halvparten og vel så det av dagens "kjendiser" er (jfr. debatter f.eks. her på DOL). Er ikke helt sikker på om det er et savn.

Er generelt veldig lite glad i sensasjonspresse, enten det gjelder kjente eller privatpersoner - det blir for ensidig vinklet og lite givende. Sånn sett er det flere tv-programmer som også burde vært satt under lupen.

Heldigvis er det litt for en hver smak på tv. Men man kan nok diskutere om mye av det vi kan velge mellom kanskje kan virke litt fordummende.

Skrevet

Jeg kjøper det ikke. Men vi får det, og hundrevis av andre balder, tilsendt på jobb, så hender jeg ser i det i lunsjen.

Skrevet

Heldigvis er det litt for en hver smak på tv. Men man kan nok diskutere om mye av det vi kan velge mellom kanskje kan virke litt fordummende.

Ja, absolutt - og særlig de programmene som lages under dekke av å skulle være "redaksjonelle" og oppsøkende, og ikke minst enkelte debattprogram.

4barns mor-77
Skrevet

Jeg pleier ikke å kjøpe det, men kikker i det om jeg kommer over det ja...

Og det kommer jeg sikkert til å fortsette med tenker jeg...?

Skrevet

Jeg har kjøtt noen få Se & Hør i mitt liv, da har det stått om noen jeg kjenner eller kjendiser jeg setter pris på Ser gjennom bladet hos frisøren eller andre steder. Og noen leser jeg hos mamma.

Skrevet

Nei, fysjameg!!!

*legger ukens se & hør underst i bladbunken*

;-))

Skrevet

Ja kva er vel dagen utan ein skikkeleg dose kjendissladder?

Skrevet

Jeg kjøper Se & Hør ukentlig (kun tirsdager). Skumleser det og har det liggende på stuebordet som programblad.

Har ikke gjort meg opp noen mening om jeg skal slutte å kjøpe det eller ikke. Kanskje jeg kan kjøpe Her og Nå istedet.

He he,...så du Skavlan i går. Han Harr fortalte om en gang han glemte å betale regningen, og Her og Nå fikk nyss om dette, og var skikkelig på kjæresten og truet om å skrive om dette. Så betalte Harr regningen, og da....da skulle de gjerne lage en "glad-sak" av det. he he. Tenk å ha en slik "storebror" som henger over deg uansett hva du gjør....

Skrevet

Ja kva er vel dagen utan ein skikkeleg dose kjendissladder?

Det blir vel ofte slik ....at når man føler man kjenner noen , så vil man vite hvordan det går med dem....på både godt og vondt...

fei1365380229
Skrevet

He he,...så du Skavlan i går. Han Harr fortalte om en gang han glemte å betale regningen, og Her og Nå fikk nyss om dette, og var skikkelig på kjæresten og truet om å skrive om dette. Så betalte Harr regningen, og da....da skulle de gjerne lage en "glad-sak" av det. he he. Tenk å ha en slik "storebror" som henger over deg uansett hva du gjør....

Vi har ingen avis. Kjøper Se & Hør for tvprogrammet mest. Har egentlig lenge hatt dårlig smak i munnen av å kjøpe det, men ser at Her & Nå ikke er noe bedre. Hvor for jeg tak i et blad med et helt ukes tvprogram med litt omtale av de enkelte programmene?

Skrevet

Har aldri kjøpt. Og kommer nok aldri til å kjøpe.

Ikke bare pga tvilsomme metoder, men pga at stoffet ikke interesserer meg. Jeg abonnerer på Nemi og Illustrert Vitenskap, og kjøper ingen blader utenom disse...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg pleier ikke å kjøpe se & hør.

KJøper det en sjelden gang, f.eks når vi skal på hytta.

tzatziki1365380058
Skrevet

Nei, pleier ikke å kjøpe, og nå skal jeg i alle fall ikke begynne.

Skrevet

Har aldri kjøpt og kommer i hvertfall ikke til å begynne nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...