Gå til innhold

FU:pleier du å kjøpe Se og Hør, og vil du evnt fortsette med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har vært på sykehus, så har det blitt noen se og hør, først vitsene og så kryssordet :)

Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har kjøpt et selv.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

2

• birdie

2

• candyqueen_83

1

• Lurveline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det kjøper jeg ALDRI.

Men satt en hel time på venterommet hos legen med datteren min i forrige uke, og da bladde jeg gjennom et.

Skrevet

Hva er Se og Hør?

Foreningsbladet for blinde og døve?

Muligens et programblad for media.

Skrevet

Jeg kjøpte det én gang, da jeg skulle ta toget fra Kristiansand til Fauske... Da hadde jeg behov for å bli litt skrullete :knegg:

Skrevet

Vi kjøper S&H ca to ganger i året: Før jul, ettersom det da er mange dager uten avsier, og vi rydder bort de gamle avsiene med tv-programmet for hele jula! ;-)

Gang nr 2 kommer som regel en gang på sommeren, av kjedsommelighet. Jeg ergrer meg alltid etterpå for at jeg betalte så mye for så lite. ;-)

Da er det bedre å kjøpe en paperback av en god bok på Ark Pocket! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...